۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هشدار پلیس فتا به تجار و توریست های ایرانی
کد خبر: ۲۱۳۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس فتا قزوین:

هشدار پلیس فتا به تجار و توریست های ایرانی

رئیس پلیس فتا قزوین به تجار و توریست های ایرانی ،برای جلوگیری از کلاهبرداری به روش اسکیمینگ در کشور های همسایه هشدار داد.

هشدار پلیس فتا  به تجار و توریست های ایرانی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ فخرالدین توکلی، رئیس پلیس فتا استان قزوین اظهار کرد: طی شکایت شخصی مبنی بر کلاهبرداری و برداشت ۴۰۰ میلیون ریال از حساب وی در یکی از کشورهای همسایه موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های فنی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، توریست ها و تجار ایرانی که برای مسافرت یا تجارت به کشورهای همسایه سفر می کنند از سوی افرادی در این کشورها مورد کلاهبرداری و سرقت حساب های بانکی به روش اسکیمینگ قرار می گیرند.

توکلی به همه افرادی که قصد سفر به این کشورها را دارند، توصیه کرد : قبل از سفر به اندازه نیاز خود ارز تهیه تا مجبور نشوند در کشورهای مقصد اقدام به تهیه ارز کرده  یا اگر نیاز به خرید ارز داشتند از مراکز معتبر و قانونی ارز خریداری و نهایت دقت را داشته تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا قزوین در پایان خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز در مسافرت های خارجی هنگام خرید کالا، کارت بانکی خود را در اختیار متصدی فروش قرار نداده و شخصا نسبت به کشیدن کارت و وارد کردن اطلاعات مالی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان