۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مسکن مهرگان بخش محمدیه بزرگترین مجموعه ی مسکن مهر کشور است
کد خبر: ۲۱۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاونت فنی و عمرانی استانداری قزوین تاکید کرد:

مسکن مهرگان بخش محمدیه بزرگترین مجموعه ی مسکن مهر کشور است

صبح امروز معاون عمرانی استانداری، مدیران ادارات خدمات رسان استان و شهردار محمدیه از پروژه ی مسکن مهر در شهرک مهرگان بازدید کردند.

مسکن مهرگان بخش محمدیه بزرگترین مجموعه ی مسکن مهر کشور است

به گزارش صبح قزوین، منوچهر حبیبی معاونت فنی و عمرانی استانداری قزوین ضمن حضور در ستاد پیگیری ویژه ی مسکن مهر استان تصریح کرد: روند پیشرفت مسکن مهر در استان مطلوب ارزیابی شده و این مهم در ساخت مسکن مهرگان جلوه و نماد مطلوبی به خود گرفته است.
چرا که در یک مساحت 800 هکتاری ساخت 25 هزار واحد در دستور کار قرار گرفته که قریب 11 هزار واحد ان آماده ی بهره برداری است.

 وی افزود: خدمات رو بنایی به این شهرک اختصاص پیدا کرده و ساخت مکان هایی نظیر مسجد، مدرسه، ایستگاه اتش نشانی، فضاهای امنیتی، درمانگاه و فضاهای این چنینی دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

 حبییبی در ادامه گفت: ساخت یکی از بزرگترین مجموعه پارک های استان در فضای 25 هکتاری از سوی مدیریت شهری در حال انجام می باشد.

معاونت عمرانی استانداری همچنین با بیان اینکه دهه ی مبارک فجر فرصتی برای اتمام مسکن مهر استان با حضور رئیس جمهور بود که به دلیل حجم بالای پروژه ها در سطح کشور این مهم در قزوین به تعویق افتاد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه عظیم آماده ی بهره برداری است در صددیم در اولین فرصت نسبت به افتتاح ان با حضور مسئولان ارشد کشوری اقدام کنیم.

 مهندس زاهد پور شهردار مهمدیه نیز در این خصوص گفت: با اتمام کارهای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرک مهرگان شهرداری محمدیه آمادگی اجرای زیر سازی , جدول گذاریی و آسفالت معابر اصلی و فرعی  های باقیمانده را دارد.

وی تاکید کرد: در صورت اتمام عملیات خدمات رسانی دیگر دستگاه های مربوطه شهر داری کار خدمات رسانی را برای ساکنین مهرگان آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان