۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کنگره‌ ملی امام حسین(ع) در تاکستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره اوقاف شهرستان تاکستان:

کنگره‌ ملی امام حسین(ع) در تاکستان برگزار می‌شود

حسین شفیعی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان قزوین از برگزاری کنگره‌ ملی امام حسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

کنگره‌ ملی امام حسین(ع) در تاکستان برگزار می‌شود
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین حسین شفیعی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تاکستان شامگاه 12 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگره ملی امام حسین(ع) به مت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تاکستان با مشارکت و همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برای نخسیتن بار به صورت ملی و آن هم در شهرستان تاکستان استان قزوین برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این کنگره 14 اسفند ماه با سخنرانی آیت الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان و مدیحه سرای و قرائت قرآن کریم و اجرای تواشیح توسط مادحین و قاریان کشوری از ساعت 9 صبح در سالن امام علی (ع) شهر تاکستان واقع در خیابان ولیعصر(عج) این شهرستان با حضور مسئولین ارشد انتظامی و نظامی استان برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تاکستان با اشاره به موضوعات این کنگره بیان داشت: پیام عاشورا، عاشورا و ولایت، بررسی تحلیلی تاریخ کربلا، عاشورا و انتظار، جریان‌های فکری عصر امام حسین(ع) در دوران غیبت، فعالیت‌سری و سیاسی امام حسین(ع)، زندگی و سیره علمی امام حسین(ع)، امامت از نظر قرآن کریم و روایت از موضوعات این کنگره است.
وی ترویج مکتب نورانی اهل بیت، پاسخگویی به شبهات و اجرای نیات واقفین را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره برشمرد.
وی همچنین از اهداء لوح تقدیر و جوایز ارزنده به نفرات برتر در این کنگره خبر داد.
انتهای پیام/3001/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان