۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهاي شهرستان البرز
کد خبر: ۲۱۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان البرز خبر داد

آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهاي شهرستان البرز

به منظور ساماندهي و هماهنگي برنامه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروز سال ۹۲ ستاد تسهيلات سفر شهرستان البرز آغاز به كار كرد.

آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهاي شهرستان البرز
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين، احمد اصغري مدير ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري و دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان البرز اظهار داشت: فعالیت ستاد تسهیلات سفر شهرستان البرز به صورت رسمی از 25 اسفند ماه 91 آغاز و به رياست فرماندار در شهرستان و شهرداران در شهرها تا ۱۵ فروردین ماه سال 92 ادامه داشته كه به ارائه خدمات به مسافران مي‌پردازند.
اصغري با اشاره به ارائه خدمات اين ستاد افزود: نظارت دقیق بر ارائه خدمات مطلوب تأسیسات گردشگری شهرستان شامل مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی و …، برپایی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان البرز و همچنین فعالیت واحدهای گشت سیار به منظور راهنمایی مسافران در ایام نوروز از اقداماتی است که براي رفاه گردشگران انجام خواهد شد و تمام تلاش ما بر این است که مسافران و گردشگران بتوانند در طول ایام نوروز با امنیت خاطر و رضایت کامل از استان قزوین بازدید نمایند.
مدير میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان البرز يادآور شد: علاوه بر ارائه خدمات گردشگري به مسافران و برنامه‌هاي متنوع براي گشت و گذار در شهرستان البرز، موزه طبیعی شهر محمدیه نيز پذيراي مسافران نوروزي خواهد بود.
وي همچنين تصريح كرد: جهت راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر شده و بروشورهاي معرفي، نقشه و اقلام تبليغاتي جهت راهنمایی میهمانان توزیع خواهد شد.
اصغري در ادامه عنوان كرد: کمپ‌های مشترک اطلاع‌رسانی با همكاري هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادي ورودی‌های شهرها شهرستان البرز کتابچه راهنماي سفر استان را در اختیار مسافران قرارداده تا آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی استان به اين عزيزان معرفي گردد.
انتهای پیام/3001/ی  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان