۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئين زهرا معرفی شد
کد خبر: ۲۰۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئين زهرا معرفی شد

با حضور فرماندار بوئين زهرا، محمد زاده قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازی استان قزوين رئيس اداره راه و شهرسازی بوئين زهرا معرفی شد.

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئين زهرا معرفی شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ، در این مراسم که با حضور فرماندار بوئين زهرا، محمد زاده قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازی استان قزوين و فرجي مديريت راهداري این اداره در دفتر فرماندار بوئين زهرا برگزار شد مجيد فرجي پور به عنوان رئيس اداره راه و شهرسازی معرفی گردید.
در ابتدا فرماندار بوئين زهرا ضمن تشكر از خدمات آذربايجاني رئيس سابق اداره راه و شهرسازی بوئين زهرا اظهار داشتند با تلاش كاركنان این اداره تغيير محسوسي در حوزه راه و مسكن داشته ايم همچنين از نمونه هايي چون توسعه مسير راهها و طرح توسعه عمران شهر، مسكن مهر و احداث شهرك جديد در اين حوزه نام برد.
احمدي اظهار داشت باتوجه به موقعيت جغرافيايي، اين شهرستان در آينده مهاجرپذير خواهد بود.
همچنين به لحاظ تعريض جاده بوئين زهرا – ساوه جذب سرمايه گذار در اين شهرستان رو به پیشرفت خواهد بود.
در آخر به تقويت اداره راه و شهرسازي تاكيد كرده و بيان داشت مديران بايست مجرب، متخصص و متعهد باشند.
سپس مهندس محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی به وظایف خطیر اداره راه و شهرسازی اشاره کرد و از خدمات آذربايجاني قدرداني نمود و آرزوي توفيق براي فرجي پور نمود.
در ادامه فرجي ضمن تقدیر و تشكر از آذربايجاني و آرزوي موفقيت برای فرجي پور، اضهار داشت راههای منتهی به شهرستان بوئین رهرا از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نگهداری مطلوب راهها در این حوزه برای تردد ایمن مسافران بسیار مهم می باشد.
گفتنی است: آقای مجید فرجي پور با مدرك فوق ليسانس عمران رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئين زهرا پيش از اين در جایگاه معاون اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئين زهرا بوده و قبل ازآن هم رئيس اداره مسكن و شهرسازي شهرستان بوئين زهرا بوده است.
در ادامه ضمن قرائت حكم فرجي پور از زحمات آذربايجاني تقدیر و تشکر شد.
همچنين همكاران شهرستان با اهداء لوح از خدمات آذربايجاني تشكر نمودند.
در پایان این مراسم محمد زاده به همراه فرجي و رئيس اداره شهرستان بوئین زهرا در جمع همكاران اين اداره حاضر شده و به بررسي مشكلات همكاران اين شهرستان پرداخت.
انتهای پیام/3001/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان