۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جایزه ای تقدیم به آنان که کر و کورند/ باروت خیس امسال از آن کدام افشاگر سال خواهد شد؟
کد خبر: ۲۰۸۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

باروت خیس رسوا کننده ماهیت عروسک های خیمه شب بازی جهان؛

جایزه ای تقدیم به آنان که کر و کورند/ باروت خیس امسال از آن کدام افشاگر سال خواهد شد؟

جایزه «باروت خیس» قرار است به صورت سالانه به مخالفین جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می‌کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می‌سازند، اهداء شود.

جایزه ای تقدیم به آنان که کر و کورند/ باروت خیس امسال از آن کدام افشاگر سال خواهد شد؟
به گزارش صبح قزوین در پایانی‌ترین روزهای سال که مردم در انتظار تحولی شگرف در روحیات و زندگی خود هستند، دست اندرکاران جشنواره راهیان نور در طرحی نو اقدام به اعطای جایزه ای بکر و جالب با نام «باروت خیس» نموده اند.
جایزه «باروت خیس» قرار است به صورت سالانه به مخالفین جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می‌کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می‌سازند، اهداء شود.
کسانی که چشمانشان را به روی حقیقت بسته اند و بی آنکه خودشان بخواهند، حقیقت بزرگی را افشا می نمایند؛ حقیقتی که همیشه منکر آن شده اند.
تندیس باروت خیس در اصل جایزه ای است که از طرف دولت ایران به سران کشورهای مخالف ایران و یا افرادی که برخلاف میل خود خدمتی به انقلاب ایران کرده است تقدیم می شود.
تندیس این جایزه بین‌المللی که به شکل یک مغز طراحی شده و درون آن سمعک و عینک جا داده شده است، منقوش به  آیه «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ» به معنی «آنها کر و لال و کورند؛ لذا از راه خطا باز نمی‌گردند» بوده است.
تندیس-باروت-خیس1   اولین دریافت کننده باروت خیس کیست؟ اولین جایزه «باروت خیس» دهم فروردین 92 با حضور بیش از پنج هزار نفر از مسئولین کشوری، لشکری، جمعی از هنرمندان و اعضای کاروان‌های راهیان نور در مشهد شهیدان "شلمچه"، به همسر اوباما داده شد.
اما از آنجا که سفیر سوئیس که نماینده  و مدافع حقوق آمریکا در ایران است در این مراسم حاضر نبود، توسط پدر شهید احمدی‌روشن به رئیس اداره پست خرمشهر تحویل داده شد تا از طریق سفارت سوئیس برای میشل اوباما همسر باراک اوباما ارسال شود.
دلیل اعطای تندیس باروت خیس به همسر اوباما اعلام برنده شدن فیلم آرگو در اسکار از زبان وی بود که به اعتقاد کارشناسان این اقدام به خوبی روابط پیدا و پنهان جشنواره اسکار با لابی‌های کاخ سفید را آشکار نمود، چرا که آرگو فیلمی سفارشی و برای تحریف واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است.

139112070000614

ابتکار ایران برای اعطای جایزه «باروت خیس» به همسر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با استقبال نمایندگان 27 کشور مواجه شد.
باروت-خیس-همسر-اوباما با توجه به تصمیم برگزار کنندگان کنگره سرزمین نور برای اهداء دومین جایزه باروت خیس در سال جاری یکی از موضوعات جذاب این کنگره نامزدهای دریافت آن می باشد.
در یک سال گذشته افراد متعددی از دشمنان کشورمان ناخواسته چهره پلید استکبار را به نمایش گذاشتند.
درگفتگویی که با عده ای ازهنرمندان و کارشناسان رسانه استان قزوین داشتیم نظرهای جالب برای کاندید جایزه باروت خیس داشتند که در ذیل به آن اشاره می شود.
    بان کی مون مستحق دریافت باروت خیس است مجتبی یعقوبی مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین  اظهار کرد: این اقدام که توسط دوستداران انقلاب اسلامی انجام شده است دارای رسالتی بس بزرگ می باشد.
چرا که دشمن با تمام توان در عرصه جنگ نرم سرمایه گذاری می کند.
وی ادامه داد: قطعا ما نیز باید از همان کانال برای مقابله با دشمن وارد شویم.
روشن کردن چهره دول غرب در مقابل انقلاب اسلامی بزرگترین رسالت جایزه باروت خیس است.
مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان قزوین کاندید مورد نظر برای دریافت جایزه باروت خیس را بان کی مون دانست و تصریح کرد: افراد مختلفی استحقاق چنین جوایزی را دارند اما شاخص ترین آنها بان کی مون هشتمین دبیر کل سازمان ملل متحد می باشد.
BAN KI-MOON JUGE LE CHANGEMENT CLIMATIQUE AUSSI DANGEREUX QUE LA GUERRE یعقوبی دلیل این انتخاب را چنین دانست: این انتخاب به دلیل دعوتی است که بان کی مون از ایران برای شرکت در ژنو 2 کرد اما به واسطه فشار آمریکا آن را پس گرفت.
این اقدام باعث شد تا چهره انقلاب اسلامی بیش از پیش به مردم و افرادی که جویای حقیقت هستند نشان داده شود.
وی افزود: در عصر اینترنت می توان برای معرفی و برجسته کردن این جایزه از طریق تبلیغات در عرصه مجازی استفاده کرد.
چرا که هم کم هزینه تر و در عین حال پر کاربردتر می باشد و مخاطبین بسیاری از این طریق با اصل این جایزه و فلسفه آن آشنا می شوند.
    شیرین عبادی که جایزه صلح صلح نوبل گرفت مستحق دریافت باروت خیس است محمد باقر مفیدی کیا کارگردان قزوینی فیلم لکه در خصوص جایزه باروت خیس گفت: اتحادیه اروپا و شخص اوباما که جایزه صلح نوبل می گیرند و یا شیرین عبادی که جایزه صلح می گیرد اما تمام تلاش خود را می کند تا آمریکا به ایران حمله کند استحقاق دریافت جایزه باروت خیس را دارند.
images وی ادامه داد: می توان در مقابل جایزه صلح نوبلی که این افراد دریافت کرده اند جایزه باروت خیس را به آنها داد.
images (2) این کارگردان مطرح قزوینی تصریح کرد: هر اقدامی که در راستای اهداف و آرمان های انقلاب انجام شود مفید است چرا که ما در این عرصه خلاقیت و فعالیت آنچنانی نداریم و فعالیت فرهنگی- هنری ما در خصوص انقلاب چندان قوی نیست.
از این رو باید برد تاثیر گذاری چنین جشنواره هایی بیشتر شود و با ایده های نو به مانند جایزه باروت خیس وارد عرصه جهانی شد.
مفیدی کیا ادامه داد: مسئولان و دست اندرکاران جایزه باروت خیس باید برای تثبیت و شناخته شدن بهتر این جایزه با سوژه پردازی در اجرا و رفع اشکالات و ضعف های آن، ایجاد دبیرخانه ثابت و اجرای هماهنگ تر به آن نظم بیشتری دهند تا تاثیرگذارتر و مفیدتر باشد.
    بان کی مون با پس گرفتن دعوت خود از ایران نشان داد که شایسته ترین فرد برای دریافت این جایزه است حمید رضا ملازینل دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار و سردبیر مجله سوره در قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین  اعلام کرد: گزینه های زیادی می تواند استحقاق دریافت این جایزه را داشته باشند می توان این جایزه را به افرادی مانند جان کری و یا سردسته گروه های تکفیری «بندربن سلطان» رئیس دستگاه جاسوسی عربستان اهدا کرد.
image38992 وی ادامه داد: اما بهترین گزینه برای دریافت جایزه باروت خیس "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل می باشد چرا که وی با دعوت از ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو و پس گرفتن آن در حقیقت نقش یک مترسک را بازی کرد و این نشان دهنده ضعف و بی عرضگی وی و تصمیمات متزلزلش است.
وی ادامه داد: این شخص با پس گرفتن تصمیم خود نشان داد تصمیماتش تحت تاثیر لابی های مختلف استکبار است و عملا نماینده سازمان ملل نیست بلکه در حقیقت نماینده سردمداران آمریکاست.
1949149_563 وی ادامه داد: با توجه به رسالتی که انقلاب اسلامی دارد و اهداف تعیین شده توسط امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی نه شرقی است و نه غربی بلکه تنها پایگاه مستضعفین جهان می باشد.
ملازینل خاطر نشان کرد: این صدای متفاوت انقلاب در میان صداهای رسانه ها و کشورهای مستکبر به طور حتم شنیده خواهد شد چرا که همه ملت های آزاده به دنبال این صدای متفاوت هستند.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار اضافه کرد: برای بهتر شنیده شدن این صدا باید کسانی که دست اندرکار و مسئول می باشند از پتانسیل های انقلاب استفاده نمایند و با استفاده از شبکه های مختلف و رسانه های ایران مانند شبکه المنار، پرس تی وی، ارتباط گیری با فعالین آزادی خواه جهان و انتشار اهداف انقلاب به زبان های مختلف این صدا را به گوش حقیقت طلبان جهان رساند.
سردبیر مجله سوره افزود: ما پیش از این نیز با کارهای رسانه ای که داشته ایم موفقیت هایی را کسب نموده ایم.
برای مثال طرح "الی بیت المقدس" باعث شد افراد مختلف از جهان صدای ما را بشنوند و از کشورهای مختلف تا خود غزه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت نمایند.
  به نظر شما چه کسی مستحق دریافت جایزه باروت خیس است؟ لازم به ذکر است بنا به گفته دبیر جشنواره جایزه باروت خیس تا کنون 33 پیشنهاد به عنوان کاندیدای دریافت دومین جایزه بین المللی به هیئت انتخاب داوران جشنواره ملی سرزمین نور رسیده است و نتیجه نهایی نامزدان دریافت این جایزه 20 بهمن‌ماه اعلام و 6 نامزد نهایی معرفی خواهند شد.
بی شک این طرح بین المللی می تواند در راستای جریان سازی فکری در سطح بین الملل به عنوان دیپلماسی عمومی، نظر افکار عمومی را به خود جلب می‌کند.
این جایزه در واقع بر آن است که حقیقت پوشالی سلطه گران فاقد درک و شعور را به همگان معرفی کند.
چرا که دریافت کننده باروت خیس نماینده اندیشه‌ای است مثل باروت خیس که به علت خیس بودن، توان ویرانگری خود را از دست داده و صرفا موجودی بی شکل و بی محتواست.
به راستی امسال چه کسی مستحق دریافت این جایزه است؟ صبح قزوین  منتظر نظرات شما است.
انتهای پیام/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان