۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دیدار مدیر کل و کارکنان منابع طبیعی با استاندار
کد خبر: ۲۰۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته منابع طبيعي صورت گرفت

دیدار مدیر کل و کارکنان منابع طبیعی با استاندار

به مناسبت هفته منابع طبيعي مراسمي با حضور استاندار و مدير کل و کارکنان منابع طبيعي در استانداري برگزار شد.

دیدار مدیر کل و کارکنان منابع طبیعی با استاندار
به گزارش صبح قزوین، احمد عجم استاندار قزوين در اين نشست بر توسعه منابع طبيعي و حفاظت آن در استان تاکيد کرد و گفت : مانبايد توسعه را تعطيل کنيم بلکه بايد در مسير توسعه و حفظ منابع طبيعي گام برداريم زيرا اين امري شرعي و قانوني به شمار مي آيد.
وي ضمن تاکيد نقش مهم منابع طبيعي در زندگي انسان ها گفت : منابع طبيعي نقش مهمي در احيا و حيات موجودات دارد و نقش طبيعي و گردشگري آن در زندگي افراد بسيار مهم است و مابايد ازاين سرمايه به خوبي محافظت کنيم.
عجم در ادامه خاطر نشان کرد : ما در راس همه امور بايد به فکر حق مردم باشيم که با توجه به پيگيري ها انجام شده توانسته ام تا به امروز تزديک به چند هزار هکتار از اراضي را به مردم که حق قانوني آنها بوده است برگردانيم.
استاندار قزوين منابع طبيعي را يک در آمد ملي دانست و ادامه داد: منابع طبيعي براي کشور يک درآمد ملي محسوب مي شود و ما از اين سرمايه ملي حمايت کنيم.
استاندار برلزوم فرهنگ سازي و آموزش براي صيانت از منابع طبيعي تاکيد کرد و افزود : فرهنگ سازي و آموزش از کارهاي ماندگاري است که بايد به اين امر توجه جدي شود.
مدير کل منابع طبيعي استان در اين نشست گفت : 35 هزار هکتار منابع طبيعي که در استان وجود دارد که ما اميد داريم با مشارکت همه دستگاها به موفقيت در حفظ اين سرمايه ملي برسيم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان