۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل به غزه و شهادت ۲ فلسطینی
کد خبر: ۱۹۸۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

صبح امروز صورت گرفت:

حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل به غزه و شهادت ۲ فلسطینی

در حمله هوایی اسرائیل به یک دستگاه خودرو در شهرک «بیت حانون» در شمال نوار غزه، دو فلسطینی شهید شدند.

حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل به غزه و شهادت ۲ فلسطینی

به گزارش صبح قزوین،  یک منبع امنیتی فلسطینی گفت: یک فروند هواپیمای شناسایی اسرائیل دست کم یک فروند موشک به سمت خودروی حامل دو فلسطینی در غزه شلیک کرد که منجر به شهادت دو فلسطینی شد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی دیروز در کنفرانس خبری مشترک با «استفن هارپر» همتای کانادایی‌اش که به فلسطین اشغالی سفر کرده، جنبش حماس و گروه‌های مقاومت فلسطینی را به حمله نظامی تهدید کرد و گفته بود: «اگر حماس درس‌هایش را فراموش کرده باشد، خیلی زود این درس را به یاد آن‌ها می‌آوریم.
»

حمله هوایی صبح امروز در حالی صورت می گیرد که مرزهای نوار غزه و سرزمین اشغالی طی روزهای اخیر شاهد موجی از تشدید و تنش‌های مرزی بود.

 از سوی دیگر سخنگوی وزارت کشور دولت فلسطین در غزه روز سه شنبه اعلام کرد که این وزارتخانه نیروهای امنیتی را برای حمایت از تداوم آرامش با رژیم صهیونیستی مستقر خواهد کرد.

این سخنگو در خصوص تماس ها برای کم کردن تنش های مرزی اخیر گفت: تماس های فشرده ای با دوستان ما در مصر از سوی دولت و دیگر گروههای فلسطینی در جریان است.

وی با اشاره به تلاش‌های مصر برای تثبیت و تداوم آرامش گفت: مصر تاکید کرده است که این کشور به نظارت در توافق آرامش ادامه می دهد و برای آرامش اوضاع با تمامی طرف‌ها اقدامات لازم را بعمل می‌آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان