۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشارکت ۴۰ نفر از معلمان قزوینی در اعتبارسنجی کتب درسی
کد خبر: ۱۸۹۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۶ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان مطرح کرد

مشارکت ۴۰ نفر از معلمان قزوینی در اعتبارسنجی کتب درسی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اعتبارسنجی شش کتب درسی نونگاشت پایه دهم به گروه بررسی محتوای استان قزوین واگذار شد.

مشارکت ۴۰ نفر از معلمان قزوینی در اعتبارسنجی کتب درسی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیرالله رحمانی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با توجه به کارنامه قابل قبول استان در پروژه های اعتباربخشی و ارزشیابی فشرده کتب پایه نهم و پنجم، پروژه اعتبارسنجی شش کتب درسی نونگاشت شامل ریاضی و آمار، شیمی، اموردامی، صنایع فلز، سرامیک و تزیینات داخلی پایه دهم، توسط دفتر تألیف کتب درسی متوسطه به استان قزوین واگذار شده است.

وی با اشاره به مشارکت 40 نفر از معلمان استان در اعتبارسنجی کتب درسی افزود: اعتبار سنجی کتب درسی با همکاری اساتید و دبیران برجسته استان قزوین انجام خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین خاظرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور این پروژه به صورت مجازی بوده و همکاران با ورود به سامانه اعتبارسنجی کتب درسی به آدرس WWW.etebarsanji.org محتوای بارگذاری شده کتب درسی را مشاهده و بر اساس 40 شاخص اقدام به اعتبارسنجی آن می‌نمایند.

نایب رئیس کمیته تحلیل محتوای استان درباره بازه زمانی این پروژه اضافه کرد: با توجه به اینکه در این پروژه کل محتوای کتب بارگذاری نشده و واحدهای یادگیری به صورت تدریجی بارگذاری می‌شوند، انتظار می‌رود تا نیمه اول خرداد این فعالیت ادامه داشته باشد.

رحمانی با تشکر از اساتید و همکارانی که با قبول مسئولیت، گام‌های اساسی را در رفع اشکالات پیش‌نویس کتب درسی برمی‌دارند، تأکید کرد: از سایر همکاران دعوت می‌شود با ورود به سایت مذکور و ثبت نظرات خویش در تدوین محتوایی با استانداردهای بالا همکاری نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان