۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رئیس دانشگاه از مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت بازدید کرد
کد خبر: ۱۸۸۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

زینالو:

رئیس دانشگاه از مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت بازدید کرد

شامگاه ۱۶ دی ۱۳۹۲ با حضور رئیس دانشگاه و هیئت همراه در مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت، نقاط ضعف و قوت این مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه از مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت بازدید کرد
به گزارش صبح قزوین، دکتر زینالو در این بازدید اظهار داشت: وضعیت خدمت رسانی در این مرکز نسبت به بازدید قبلی ارتقاء یافته و با توجه به خدمات ارائه شده در این مرکز، استقبال خوب بیماران از نحوه خدمات درمانی ارائه شده، به وقوع پیوسته است و افزود: مدیریت بیمارستانی نیز به سیستم الکترونیکی اهمیت داده که کمک خیلی خوبی در دریافت و پاسخ دهی سریع تر آزمایش ها و سایر امور دارد.
ایشان با اشاره به اینکه در بازدیدی که از بخش ها انجام شد، با پرس و جو از بیماران، رضایت مندی آنان از مراقبت های انجام شده، خیلی خوب اعلام شد، در بحث نقاط ضعف مرکز گفت: درباره مواردی از لحاظ عملیاتی، مدیریتی و آموزشی، گفتگوهایی انجام شد تا به مرور زمان این مشکلات برطرف شود.
رئیس دانشگاه در بیان انتظارات خود از مجموعه مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت با بیان اینکه همه ما برای ارائه خدمت مناسب به مردم در اینجا جمع شده ایم بنابر این انتظار می رود که هم خدمت خوب ارائه شود و هم رضایتمندی مردم از سطح انتظارات ما بالاتر برود، تصریح کرد: امید داریم همه رده هایی که در این مرکز خدمت رسانی می کنند شامل: کادر درمان، اداری و خدمات بتوانند خدمت به موقع به مردم را سرلوحه کارهای خود داشته باشند و ادامه داد: ارائه اطلاعات از بیماری و خدمات ارائه شده پزشکی به بیمار می تواند علاقمندی او را به ادامه درمان ترغیب کند.
گفتنی است، در این بازدید واحدها و بخش های پذیرش، صندوق، تریاژ، درمانگاه سرپایی، اورژانس، تحت نظر و هماتولوژی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و رئیس، مدیر و مترون مرکز پاسخگوی سؤال های گروه بازرسی بودند.
دکتر طالبیان رئیس دفتر ریاست و بازرسی، دکتر کشاورز مدیر درمان، محمد رضا امامقلی مدیر حراست و عیسی کشاورز معتمدی مدیر روابط عمومی، رئیس دانشگاه را در این بازدید همراهی می کردند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان