۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری مسابقات در بین خانواده ها ی کارگران موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می گردد
کد خبر: ۱۸۸۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسعود بابایی:

برگزاری مسابقات در بین خانواده ها ی کارگران موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می گردد

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قروین که در مراسم برگزاری مسابقات دارت خانواده حضور داشت عنوان کرد: خوشبختانه برگزاری این برنامه ها باعث ایجاد فضایی شاداب و موجبات شور و نشاط در بین خانواده های کارگران و در نتیجه شادی و نشط در جامعه می گردد.

برگزاری مسابقات در بین خانواده ها ی کارگران موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه می گردد
به گزارش صبح قزوین، مسعود بابایی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قروین که در مراسم برگزاری مسابقات دارت خانواده حضور داشت عنوان کرد : خوشبختانه برگزاری این برنامه ها باعث ایجاد فضایی شاداب و موجبات شور و نشاط در بین خانواده های کارگران و در نتیجه شادی و نشط در جامعه می گردد.
وی افزود:اگر مطابق ماده قانونی تمام دستگاهها و کارفرمایان یک درصد از اعتبارات خود را صرف توسعه ورزش در بین کارکنان و کارگران خود نمایند در بین جامعه کارگری آینده ای روشن در این زمینه خواهیم داشت و ما نیز در صدد هستیم برنامه ها و همایشها را در حوزه ورزش کارگری استمرار داده و در سطح استان افزایش دهیم .
بابایی در ادامه اضافه کرد : مسابقات دارت خانواده باهماهنگی اداره امور ورزشی و تفریحات سالم کارگران و با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و انجمن ورزش های همگانی کارگران استان با استقبال پر شور مواجه گردید که به تمامی شرکت کنندگان به رسم یادبود کلاه ورزشی اهدا گردید .
همچنین به نفرات اول تا چهارم نیز جوایزی نفیس اهدا گردید.
روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان