۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جهت گیری دولت در حمایت از تولید است
کد خبر: ۱۸۸۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

جهت گیری دولت در حمایت از تولید است

دادستان قزوین گفت: دولت محترم در حمایت از تولید تأکید بسیاری دارد که این جهت گیری دولت صحیح است.

جهت گیری دولت در حمایت از تولید است
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان قزوین بیان داشت: آنچه امروز شاهد هستیم، سیر نزولی در سرمایه گذاری است که این امر را در بخش خصوصی و دولتی شاهد هستیم.
وی ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات به خاطر شرایط کلان اقتصادی و مشکلات فراروی سرمایه گذاری است و الا می توانستیم بهتر از این عمل کنیم و با هماهنگی و هم افزایی مشکلات را حل کنیم.
دادستان قزوین اضافه کرد: با نگاه هم افزا و همپوشانی می توانیم به یکدیگر کمک کنیم و تولید و سرمایه گذاری را یاری دهیم ولی این امر در سنوات اخیر قدری کمرنگ بوده است که امیدواریم در دوره جدید پررنگ تر شود.
وی عنوان کرد: دولت محترم در حمایت از تولید تأکید بسیاری دارد حتی دستور رئیس جمهور بر انتخاب استانداران بر مبنای برجستگی نگاه اقتصادی بوده است که این جهت گیری دولت صحیح است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اعلام کرد: در استان قزوین ظرفیت های خوبی داریم ولی ابتدا باید شرایط مطلوب را حفظ کنیم و فراموش نکنیم استان قزوین متفاوت از دیگر استان ها است زیرا قزوین دروازه پایتخت است و ما در این حوزه جغرافیایی می توانستیم بیش از این رشد کنیم و وضع موجود را بهتر حفظ کنیم.
دادستان قزوین تصریح کرد: شناسایی و بررسی علل عدم اجرای الزامات سیاست های اصل 44، شناسایی موانع صدور مجوز برای فعالیت های سالم اقتصادی، شناسایی قصور و تقصیر متولیان دستگاه های دولتی، ایجاد بانک اطلاعات شناسایی شرکت های سرمایه گذاری در استان، اقدام پیشگیرانه و حمایتی در راستای جلوگیی از ورشکستگی و تداوم فعالیت تاجران بدهکار و غیره از وظایف کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری است.
روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان