۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نشست هیات رئیسه دانشگاه محیط زیست برگزار شد
کد خبر: ۱۸۸۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور معصومه ابتکار؛

نشست هیات رئیسه دانشگاه محیط زیست برگزار شد

نشست هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه محیط زیست و جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معصومه ابتکار برگزار شد.

نشست هیات رئیسه دانشگاه محیط زیست برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، در این نشست دکتر فاضل رئیس دانشگاه با ارائه گزارشی در خصوص سابقه دانشگاه و اقدامات صورت گرفته علمی، اجرایی و پزوهشی بیان داشت: ارتقای آموزشکده محیط زیست به دانشگاه با هدف تقویت ساختارهای علمی برای حمایت از سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفته و کاستی های گذشته در ایفای این وظیفه مهم باید سرعاً جبران شود.
فاضل با ارائه برنامه راهبردی توسعه دانشگاه، تعدادی از چالش‌های مهم در زمینه نیروی انسانی، هیات علمی، تامین منابع مالی و خدمات آموزشی و دانشجویی را برشمرد و افزود: اگرچه پرسنل و اعضای هیات علمی با مشکلات زیادی روبرو هستند ولی بدون تردید اولویت اول هیات رئیسه دانشگاه، حل مشکلات دانشجویان است.
در ادامه جلسه جمعی از اعضای حاضر در نشست به بیان نظرات خود پرداختند.
دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز با بیان دیدگاه‌های و در مورد چالش‌های موجود، بر لزوم توجه به دوره‌های علمی – کاربردی تاکید کرد و گفت: متأسفانه پرداختن به آموزش‌های غیر کاربردی و رایج سایر مراکز دانشگاهی باعث شده تا دانشگاه محیط زیست از مسیر اصلی خود منحرف شود.
ایتکار افزود: سازمان حفاظت محیط زیست با ارجاع بیشترین حجم کارهای آموزشی پژوهشی خود به دانشگاه باید در تقویت بنیه علمی این مرکز پیشگام باشد.
رئیس هیات امنای دانشگاه محیط زیست در پایان بر لزوم توجه به مشکلات صنفی دانشجویان تاکید کرد و افزود: نحوه آموزش و مشارکت دانشجویان دانشگاه باید به گونه‌ای که ظرفیت‌های لازم برای اشتغال فارغ‌التحصیلان این مرکز فراهم شد.
شایان‌ذکر است علاوه بر هیات رئیسه و مشاوران دانشگاه، جمعی از مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این نشست شرکت داشتند.
روابط عمومی دانشگاه محیط زیست انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان