۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دو پل عابر پياده در بلوار امام خميني(ره) قزوين نصب مي‌شود
کد خبر: ۱۸۸۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارشناس اصلاحات هندسي سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

دو پل عابر پياده در بلوار امام خميني(ره) قزوين نصب مي‌شود

کارشناس اصلاحات هندسی سازمان ترافیک شهرداری قزوین از نصب دو دستگاه پل عابر پياده در بلوار امام خميني(ره) شهر قزوين خبر داد.

دو پل عابر پياده در بلوار امام خميني(ره) قزوين نصب مي‌شود
به گزارش  صبح قزوین، محمد طاهایی اظهارداشت: اين پل ها که کار طراحي و ساخت آن ها به پايان رسيده تا پايان سال جاري در بلوار امام خميني(ره) مقابل کوچه حکمت 73 و صداوسيما نصب مي‌شوند.
وي اضافه کرد: عمليات نصب پل هوايي مقابل سازمان صدا و سيما با توجه به جابجايي تاسيسات انتقال برق به صورت همزمان با عمليات جابجايي تاسيسات مذکور در حال انجام بوده که پس از آن عمليات نصب پل عابرپياده مقابل حکمت23 پس از انتقال از کارگاه ساخت، در محل آغاز مي شود.
اين مسوول ادامه داد: ساماندهي و ايمن سازي بلوار امام خميني(ره) در جلسه هيات مديره سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد در قالب طرح کوتاه مدت، تعريض دوربرگردان مقابل سازمان صدا وسيما و اعمال محدوديت توقف در اين بلوار (حدفاصل بلوار اميرکبير تا دانشگاه امام) به منظور افزايش ظرفيت دوربرگردان و روان شدن جريان ترافيک در اين محدوده از شهر قزوين اعمال شود.
کارشناس اصلاحات هندسي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: همچنين طرح پيشنهادي تقاطع بلوار اميرکبير- بلوار امام خميني(ره) به صورت چهارراه به عنوان راهکار پيشنهادي بلندمدت براي ساماندهي ترافيک محدوده مطرح شد.
طاهایی تصريح کرد: به منظور کاهش تخلفات رانندگي در محدوده ورودي بلوار پرستار امکان سنجي احداث دوربرگردان جنوب به جنوب در شمال تقاطع بلوار پرستار و احياي کندروي شرقي و غربي بلوار امام خميني(ره) حدفاصل بلوار پرستار تا بلوار معلم دردستور کار سازمان حمل و نقل و ترافيک قرار گرفت.
وي گفت: احداث و ترسيم سه سرعت کاه از سوي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين پيشنهاد شد که پس از بررسي طرح توسط پليس راهور اجرايي مي شود.
اين مسوول با اشاره به ساماندهي ترافيک محدوده ميدان ميرعماد گفت: در اين خصوص مقررشد که سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين و پليس راهور شهرستان قزوين با همکاري اداره اماکن نيروي انتظامي در مورد اعمال محدوديت توقف و ساماندهي مشاغل در محدوده ميان ميرعماد اقدام کنند.
منبع: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين
انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان