۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیشرفت پروژه های عمرانی مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس، قابل توجه است
کد خبر: ۱۸۷۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

پیشرفت پروژه های عمرانی مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس، قابل توجه است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه که به منظور ارزیابی روند پیشرفت کار پروژه های احداث بخش روان اطفال و سالن انتظار بیماران مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس، از این مرکز بازدید کرد، گفت: پیشرفت این پروژه ها، قابل توجه است.

پیشرفت پروژه های  عمرانی مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس، قابل توجه است
به گزارش صبح قزوین، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه که به منظور ارزیابی روند پیشرفت کار پروژه های احداث بخش روان اطفال و سالن انتظار بیماران مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس، از این مرکز بازدید کرد، گفت: پیشرفت این پروژه ها، قابل توجه است.
محمد زکریا کیایی در این برنامه که روز 15 دی 1392 به اتفاق مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و دو تن از کارشناسان این واحد انجام شد، اظهار داشت: کارهای کنده کاری و خروج ضایعات به خوبی پیش می روند و انتظار می رود که در موعد مقرر، کار ساختمانی به اتمام برسد.
ایشان با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه در آینده نه چندان دور، پروژه های مذکور به بهره برداری برسد؛ با توجه به اینکه قسمتی از ملزومات پروژه ها در مرحله تأسیساتی، قابل استفاده می باشد، از عوامل اجرایی خواست که از هدر رفت آنها به شدّت جلوگیری کنند و دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه را مسوول نظارت ویژه بر این اقدام دانست.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان