۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین هنوز به یک هزارم سوژه ها و دغدغه های فرهنگی هم نپرداختیم/ فرم موسیقی من کسانی که موسیقی غربی گوش می دهند را هم ارضا می کند
کد خبر: ۱۸۷۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حامد زمانی:

هنوز به یک هزارم سوژه ها و دغدغه های فرهنگی هم نپرداختیم/ فرم موسیقی من کسانی که موسیقی غربی گوش می دهند را هم ارضا می کند

حامد زمانی گفت: ما هنوز تعریف درستی از موسیقی ارزشی- انقلابی بین خودمان هم نداشته ایم و هنوز نتوانستیم پاسخگوی دغدغه های فرهنگی باشیم.

هنوز به یک هزارم سوژه ها و دغدغه های فرهنگی هم نپرداختیم/ فرم موسیقی من کسانی که موسیقی غربی گوش می دهند را هم ارضا می کند
به گزارش صبح قزوین، حامد زمانی با اشاره به میلیون ها سوژه ای که در هدف وی و همکارانش تعریف شده است، گفت: احساس می کنم هنوز به به یک هزارم از دغدغه ها هم پرداخته نشده است.
این خواننده ارزشی و انقلابی افزود: هنوز نتوانستیم پاسخگوی دغدغه های فرهنگی باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به خلایی که در فرم موسیقی انقلابی و ارزشی احساس می شد، سعی شده است که به نیازهای جوانانی که تا به امروز موسیقی انقلابی به این شکل نداشته اند نیز پرداخته شود.
خواننده سرود “مرگ بر امریکا” اظهار کرد: مخاطبان من به چهار گروه طبقه بندی می شوند و سعی شده است تا کسانی هم که به موسیقی غربی گوش می دهند نیز ارضا شوند.
زمانی در سبک منحصر به فرد کارهای خود خاطرنشان کرد: من قبول ندارم که گروهی را به کسانی که ریشه مذهبی ندارند طبقه بندی کرد ولی مخاطبان ما مختلط از کسانی که ریشه مذهبی دارند و گفتمانشان، گفتمان خودمان است و کسانی که به قولی ریشه مذهبی ندارند، هستند.
وی ادامه داد: سیاست جذب در حال حاضر در اهداف کاری ما نبوده و پیگیر آن نبوده ایم و معتقدم که در ایران بازیگر یا خواننده به معنای واقعی و ستاره نداریم و امیدواریم این کار به این گستردگی برسد.
این خواننده محبوب ابراز داشت: ما هنوز تعریف درستی از موسیقی ارزشی- انقلابی بین خودمان هم نداشته ایم.
زمانی تشریح کرد: باید تعریف کرد چه موسیقی ای مورد پسند اسلام است و در اسلام جا می گیرد، و چه موسیقی ای مورد پسند خودمان است و بعد می توانیم مانور دهیم که در موسیقی ایران این تعریف صورت نگرفته است و حمایت مسئولین فقط در حد شعار می باشد و دوستان به جای حمایت، از حامد زمانی که دست تنهاست و با یک موسسه کوچک بدون امکانات کار می کند، انتظارات بالایی دارند.
خواننده سرود “گزینه های روی میز” خاطرنشان کرد: فردی که می خواهد وارد این فضا شود، باید به قدری محکم و معتقد باشد که از اتفاقات و حواشی نترسد و سیاستی برای خودش پایه ریزی کند و به آن پایبند باشد.
کیوسنا انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان