۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین در خصوص بحران افزایش مصرف گاز برگزار شد
کد خبر: ۱۸۶۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نجفی:

جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین در خصوص بحران افزایش مصرف گاز برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: افزایش تقاضای مصرف گاز خانگی در سطح استان ، شرکت گاز استان را به ناچار مجبور به انجام محدودیت در بخش های صنعتی و هدایت مصرف به بخش خانگی نمود تا در استمرار خدمت رسانی به مشترکین خللی ایجاد نگردد.

جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین در خصوص بحران افزایش مصرف گاز برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیر کل مدیریت بحران استان ، مدیر عامل شرکت گاز استان و کلیه مدیران سازمانها و دستگاههای اجرایی در خصوص بحران افزایش مصرف گاز ، در محل ساختمان مدیریت بحران استان برگزار گردید.
مهندس نجفی مدیر عامل شرکت گاز استان در ابتدای جلسه گفت: با توجه به موج فزاینده سرما در کشور و افزایش چشمگیر سهم گاز در سبد انرژی و روند صعودی آن در بخش های مختلف مصرف به ویژه بخش خانگی از یک طرف و محدودیت در تأمین گاز از منابع پالایشگاهی از سوی دیگر ، ضرورت مصرف بهینه گاز را در تمام بخش های مصرف کننده بیش از پیش محسوس می نماید.
وی با اشاره به مصرف حدود 11 میلیون متر مکعبی گاز در روز طی هفته اخیر در استان بیان داشت: افزایش تقاضای مصرف گاز خانگی در سطح استان ، شرکت گاز استان را به ناچار مجبور به انجام محدودیت در بخش های صنعتی و هدایت مصرف به بخش خانگی نمود تا در استمرار خدمت رسانی به مشترکین خللی ایجاد نگردد ، ضمن اینکه اکیپ های بازرسی شرکت گاز نحوه مصرف ادارات ، مدارس ، مساجد و مجتمع های عمومی را بصورت روزانه در دو مقطع ساعات کاری و اوقات تعطیلی رصد می نماید تا در صورت عدم رعایت موارد اطلاع رسانی شده به اماکن مذکور در زمینه انجام مدیریت مصرف گاز نسبت به قطع گاز اماکن عمومی و اداری متخلف اقدام نماید.
مهندس حبیبی معاون عمرانی استاندار نیز ضمن تأکید بر اجرایی نمودن دستورالعملهای اجرایی شرکت گاز استان در خصوص مدیریت در مصرف بهینه گاز طبیعی بیان داشت: با توجه به برودت هوا ضرورت دارد کلیه ادارات و دستگاهها در راستای مدیریت مصرف بهینه گاز در جهت تداوم گازرسانی به بخش خانگی همکاری لازم را داشته باشند همچنین با توجه به محدودیت مصرف گاز در صنایع استان هماهنگی های لازم در خصوص استفاده از سوخت دوم در صنایع استان به عمل آمده است.
ایشان ابراز امیدواری کردند با همکاری کلیه سازمانها و دستگاهای اجرایی ، مشکلی در تامین گاز مشترکین خانگی استان به وجود نیاید.
روابط عمومی شرکت گاز استان انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان