۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آشپزخانه حضرتی امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۱۸۵۸۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین؛

آشپزخانه حضرتی امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) قزوین افتتاح شد

آشپزخانه حضرتی امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

آشپزخانه حضرتی امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) قزوین افتتاح شد
به گزارش صبح قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در دیدار چهره به چهره با اهالی محله امامزاده سلطان سیدمحمد(ص) قزوین اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده در امامزاده‌های استان، ساخت آشپزخانه حضرتی و سرویس بهداشتی جدید از جمله ضروریات آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) قزوین به شمار می‌رفت وی افزود: بنابراین در راستای برطرف کردن این نیازها، اقدامات لازم انجام شد تا زائران این امامزاده در ساعاتی که در صحن مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) حضور دارند از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: به منظور تأمین غذای زائرانی که تمایل به صرف وعده غذایی خود در این مکان مقدس دارند، آشپزخانه حضرتی امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) در فضایی بیش از 200 متر مربع و با ظرفیت طبخ 18 هزار پرس غذا در هر وعده غذایی ساخته شده است.
نوروزی ادامه داد: در ساخت این آشپزخانه تجهیزات مورد نیاز از جمله وسایل مجهز پخت غذا، اتاق استراحت، حمام و سرویس بهداشتی ویژه کارکنان آشپزخانه در نظر گرفته شده است.
این مسئول با اشاره به ساخت سرویس بهداشتی جدید در امامزاده سلطان سیدمحمد (ع) عنوان کرد: سرویس بهداشتی و وضوخانه آستان مقدس سلطان سیدمحمد (ع) نیز در فضایی بیش از 40 متر مربع و با اعتبار 200 میلیون ریال ساخته شده و به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: این فضاها از انشعاب گاز مستقل برخوردار بوده و منابع مالی مورد نیاز برای ساخت آنها از محل کمک‌های مردمی و نذورات این امامزاده تأمین شده است.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریهاستان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان