۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۹دی،‌ روز حمایت از رکن اصلی قانون اساسی است
کد خبر: ۱۸۱۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خانه کارگر استان قزوین؛

۹دی،‌ روز حمایت از رکن اصلی قانون اساسی است

تشکیلات خانه کارگر استان قزوین در بیانیه ‌ای، ۹ دی‌ ماه ۸۸ را یوم‌الله بصیرت و سالروز حماسه جاوید امت ایران اسلامی به ویژه کارگران در حمایت از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی قانون اساسی دانست.

۹دی،‌ روز حمایت از رکن اصلی قانون اساسی است
صبح قزوین، اتفاقات محرم سال 88 گرچه برای تمام عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) بسیار دردناک بود اما پرده های دروغ و نقاب های نفاق و تزویر را از چهره تو در توی دشمنان برانداخت و توطئه های آنان را نقش بر آب نمود.
خانه کارگر استان قزوین در بیانیه خود به مناسبت 9 دی آورده است: حماسه بی نظیر ملت هشیار و با بصیرت در نهم دی ماه 1388 تمام فتنه ها و آشوب های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگ زرینی در کارنامه اش خواهد ماند.
روز نهم دي ماه در تاريخ پرافتخار اين مرز و بوم به عنوان روز ملي بصيرت به يوم الله تبديل شد كه ايادي داخلي و خارجي مايوس و قلب حضرت وليعصر(عج) و نايب برحقش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي شاد شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور پرشور و وحدت بخش ملت سلحشور و همیشه در صحنه ایران نقشه‌های چندین ساله معاندان را نقش بر آب و خنثی کرد و نکته اساسی و محور اصلی این حماسه ماندگار، ولایت ‌پذیری و ولایت مداری امت شهیدپرور و مؤمن ایران بود که موجب یأس دشمن و امید دوستداران اسلام ناب و محبان اهل بیت(ع) شد.
تشکیلات خانه کارگر استان قزوین این بیانیه گرامیداشت و یادآوری یوم ‌الله 9 دی را وظیفه آحاد مردم شریف بویژه جامعه کارگری کشور و اهتمام ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام برشمرده است.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: امروز در سالروز اين حادثه جامعه کارگری در لبيك به آرمان هاي امام راحل و منويات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامي اعلام مي دارد با بصيرت و هوشياري و در ميدان عمل گوش به فرمان ولايت ديگر اجازه نخواهيم داد، احدی به عزت و آرمانهاي انقلاب و شهداي عزيز اين كشور تعدي كنند كه در صورت تكرار، حادثه كربلا تكرار خواهد شد.
در این بیانیه بر نقش بی‌بدیل و اساسی رسانه‌های ارتباط جمعی ، رسانه ملی و مطبوعات در روشنگری، بصیرت ‌افزایی و حماسه‌آفرینی‌ ملت فهیم ایران هم تأکید شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان