۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین بازديد مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين از دهكده طبيعت بوستان بارجين مديركل
کد خبر: ۱۸۱۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون پشتيباني و امور مجلس سازمان محيط زيست انجام گرفت:

بازديد مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين از دهكده طبيعت بوستان بارجين مديركل

جديد حفاظت محيط زيست استان قزوين به همراه معاون پشتيباني و امور مجلس سازمان در اولين روز كاري خود در قزوين از پروژه دهكده طبيعت بوستان باراجين بازديد بعمل آورد.

بازديد مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين از دهكده طبيعت بوستان بارجين مديركل
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، دكتر صدرالدين عليپور روز چهارشنبه و در اولين روز كاري خود در استان پس از برگزاري جلسه توديع و معارفه در سالن اجتماعات استانداري قزوين و ديدار با كاركنان محيط زيست استان، راهي بوستان بارجين به منظور بازديد از پروژه دهكده طبيعت شد.
در بازديد از اين پروژه كه فاز يك آن در سطح 70 هزار متر مربع مي باشد و تاكنون در مجموع قريب به 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، مهندس محمد مجابي معاون پشتيباني و امور مجلس سازمان، مديركل محيط زيست استان تهران، مديركل اسبق محيط زيست قزوين، شهردار و مديرعامل پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين و جمعي از مسئولين استاني ايشان را همراهي كردند.
لازم به توضيح است در اين دهكده طبيعت پروژه هايي همچون فروشگاه مواد غذايي حيوانات ، فضاي سبز، ساختمان اداري و مديريت ، قفس پرندگان شکاري ، زيستگاه حيوانات وحشي، آبشار و برکه ها ،خانه روستايي ، آمفي تئاتر روباز، سرويس بهداشتي ، آلاچيق هاي سنتي ، زيستگاه وسوله گوزن ها ، موتورخانه ، ديوارچيني مالون ، زاغه ها ، سنگفرش معابر ، نرده ها و مزرعه احداث شده است.
همچنين پروژه احداث قرنطينه حيوانات دهكده طبيعت در بوستان بارجين در دست اجراست كه در آن حيوانات ، خزندگان و ديگر جانوراني که قرار است به دهکده حيات طبيعت منتقل شوند نگهداري و تحت مراقبت هاي ويژه قرار مي گيرند و اين قرنطينه شامل يک سري عوامل و عملكردهائي است كه از ورود عوامل عفوني بيماري زا جلوگيري نموده و در واقع سلامت دام را تضمين مي نمايد.
بازديد دهكده طبيعت 2 انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان