۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۱۸۱۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرهادی:

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قزوین معرفی شد

طی مراسمی با حضور محمد مجابی معاون پشتيباني و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار، جمعی از مسئولان استانی، كاركنان و محیط بانان استان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قزوین معرفی شد.

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قزوین معرفی شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين در این مراسم که روز چهارشنبه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد ضمن قدردانی از خدمات علی آقا فرهادی مدیرکل سابق، صدرالدین علیپور به عنوان مدیریت جدید این اداره كل معرفی شد.
مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان قزوین در این مراسم با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود گفت: خوشبختانه در طول این مدت یگان محیط زیست این استان با اقدامات مناسب خود یکی از بهترین یگان های حفاظت کشور و محیط زیست انسانی این استان نیز با تلاش پرسنل خدوم خود در جایگاه مناسبی قرار گرفت.
علی آقا فرهادی با اشاره به وجود بیش از 3 هزار و 600 واحد صنعتی در استان، افزود: در سه سال گذشته به غیر از هشتاد و چند روز وجود ریزگردها با پایش دقیق واحدهای صنعتی آلایندگی خاصی در استان رخ نداد.
وی اضافه کرد:در طول این مدت همچنین با 39 نفر مامور اجرایی در عرصه طبیعی از لحاظ کشف تخلفات و تعداد اسلحه های غیرمجاز در کشور رتبه اول را کسب کردیم.
آقا فرهادی ادامه داد: در این مدت 122 اسلحه قاچاق با تلاش مامورین اجرایی استان کشف شد که این میزان کشف اسلحه از شاخص های عملکردی استان بشمار می رود.
به گفته وی در این مدت بطور کلی میزان تخلفات در عرصه های طبیعی کاهش یافته و برخورد قاطعی نیز با تخریب کنندگان محیط زیست صورت گرفت.
مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان نیز در ادامه این مراسم همکاری با متخصصان و کارشناسان محیط زیست و تعامل با دستگاه های اجرایی مختلف را از جمله برنامه های خود در این استان ذکر کرد.
صدرالدین علیپورگفت: در حوزه آموزش و فرهنگ سازی محیط زیست تلاش می کنیم با همکاری دانشگاه ها، مجامع تخصصی و سازمان های مردم نهاد از همفکری آنان برای پیشبرد برنامه ها استفاده کنیم.
مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان قزوین پیگیری اجرای چند طرح بصورت پایلوت در استان، انعقاد تفاهم نامه با استان های شمالی کشور و ایجاد مکان هایی جهت جمع آوری پسماندها با عنوان راه سبز و استفاده از ظرفیت های استان در اکوتوریسم و جذب فعالیت های اقتصادی را از دیگر برنامه های آینده خود در این استان عنوان کرد.
صدرالدین علیپور پیش از این در سمت های معاون آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهرداری تهران و قائم مقامی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران فعالیت کرده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان