۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین در سازمان منافقین با شرایط طاقت فرسا روبرو بودیم
کد خبر: ۱۸۰۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو جداشده گروه منافق:

در سازمان منافقین با شرایط طاقت فرسا روبرو بودیم

عضو جدا شده سازمان منافقین گفت: در این سازمان به طور کلی استفاده از وسایل ارتباط جمعی ممنوع بود و برنامه های تلویزیون هم فقط در سالن های غذاخوری پخش می شد که البته از قبل تعیین شده بود.

در سازمان منافقین با شرایط طاقت فرسا روبرو بودیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ایرج صالحی با بیان مطلب فوق در آیین آغازین «نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین» اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب، جذب سازمان شده و تا سال 82 در عراق ماندم و ادامه داد: بعد از سرنگونی عراق، حدود 800 نفر بودیم که به آمریکایی ها پناه بردیم.
ایشان با اشاره به اینکه در این سازمان، تشکیل خانواده، کانون فساد معرفی می شد و ازدواج حرام بود، اذعان کرد: مسوولان سازمان، کودکان اعضایی را که نافرمانی می کردند از آنان می گرفتند و به خارج از کشور عراق می فرستادند.
صالحی با بیان اینکه یک بار که یکی از اعضا بدون اطلاع سازمان با خانواده خود ارتباط برقرار کرد، به شدت محاکمه شد زیرا آنان معتقد بودند که او خیانت کرده است، اظهار داشت: شرایط تا جایی فشرده بود که دو نفر نمی توانستند با هم گفت و گو کنند و صمیمی شوند و افزود: در طول روز برای وقت همه افراد، برنامه ریزی شده بود.
وی با اظهار اینکه در محیط سازمان حتی استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی ممنوع بود، گفت: در خصوصی ترین مسائل زندگی، سازمان تصمیم می گرفت و هیچ فردی حق انتقاد نداشت و ادامه داد: مسعود رجوی چون تمام مشکلات را در مسائل جنسی می دانست، تشکیل خانواده را برای اعضا ممنوع کرده بود و همه افراد، تخریب شخصیتی می شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان