۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جعفری به عنوان سرپرست راه و شهرسازی آوج معرفی شد
کد خبر: ۱۸۰۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر سابق راه و شهرساری قزوین:

جعفری به عنوان سرپرست راه و شهرسازی آوج معرفی شد

با صدور حکمی از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین جعفری به عنوان سرپرست راه و شهرسازی آوج معرفی شد.

جعفری به عنوان سرپرست راه و شهرسازی آوج معرفی شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در این مراسم که در شورای اداری شهرستان آوج با حضور فرماندار آوج، محمد زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و جمعی از مدیران کل استان، در محل سالن آمفی تئاتر فرمانداری آوج برگزار شد مهندس جعفری به عنوان سرپرست راه و شهرسازی آوج معرفی شد.
محمدنادر محمدزاده در آیین تودیع و معارفه رییس جدید راه و شهرسازی شهرستان آوج تاکید کرد: در حال حاضر از 6 هزار و 500 کیلومتر راه موجود در استان قزوین 5 هزار کیلومتر آن را راههای روستایی تشکیل داده که متاسفانه اگرچه آسفالت هستند اما شرایط مطلوبی ندارند.
وی، استان قزوین را از نظر راههای اصلی و آزاد راهها از استان های برتر کشور دانست و افزود: این در حالی است که میزان راههای اصلی موجود در شهرستان آوج نسبت به سایر شهرستان های استان از میانگین استانی بالاتری برخوردار می باشد.
محمدزاده، شهرستان آوج را یکی از ورودی های استان قزوین از سمت جنوب استان برشمرد و ادامه داد: با توجه به واقع شدن این بخش در دامنه رشته کوههای زاگرس و موقعیت خاص جغرافیایی آن، امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرسازی بتوانیم قدر و منزلت این شهر را حفظ کنیم.
براساس این گزارش، رییس سابق اداره راه و شهرسازی آوج در این نشست گفت: خروجی فعالیت اینجانب طی مدت 5 سال و 7 ماه خدمت در این شهرستان که با همت فرماندهی پلیس راه و مرکز مدیریت راهها همراه بود، کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در این بخش است.
جواد حق لطفی میزان تلفات جاده ای در حوزه آوج طی سال 86 را 70 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان تلفات در پایان سال 91 به 15 نفر کاهش یافت که این اتفاق بدون تردید با ارایه خدمات راهداری مناسب، آشکار سازی نقاط جادثه خیز و رفع آنها، ارتقای راههای روستایی به راههای فرعی، تجهیز، نوسازی و افزایش ماشین آلات راهسازی و اجرای مناسب و بموقع عملیات راهداری زمستانی صورت پذیرفته است.
به گزارش ایرنا، در این نشست اسماعیل جعفری بعنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آوج معرفی و از خدمات جواد حق لطفی رییس پیشین این اداره که هم اکنون مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین می باشد، تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان