۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیران و روسای ادارات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با استاندار به بهانه روز راهدار دیدار کردند
کد خبر: ۱۸۰۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در سالن اجتماعات استانداری؛

مدیران و روسای ادارات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با استاندار به بهانه روز راهدار دیدار کردند

شب گذشته مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانهای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به بهانه روز راهدار و تبریک انتصاب استاندار جدید، در سالن اجتماعات استانداری با مرتضی روزبه، استاندار قزوین دیدار داشتند.

مدیران و روسای ادارات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با استاندار به بهانه روز راهدار دیدار کردند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمد نادر محمد زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان در ابتدای جلسه ضمن تبریک روز راهدار بیان داشت : این اداره کل در 3 بخش اصلی مدیران اداره کل به تعداد 8 نفر، 31 نفر روسای ادارات ستادی و 19 اداره شهرستان بیش از یک سوم فعالیتهای بخش اصلی استان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم برعهده دارد.
در ادامه مدیریتهای مختلف ادراه کل راه و شهرسازی به بیان شرح وظایف و فعالیتهای حوزه مدیریتی خود پرداختند و از مدیریت ارشد استان جهت بهبود کیفیت ارایه خدمات در دو حوزه راه و شهرسازی درخواست راهنمایی و مساعدت نمودند.
مرتضی روزبه استاندار از اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان یک اداره مهم و اثر گذار نام برد و گفت: اجرای پروژه های مهم و اثر گذار به عهده این اداره کل می باشد.
وی با اشاره به کاهش 50 درصدی تلفات جاده ای طی 7 سال متوالی گفت: این مهم حکایت از این دارد که حوزه راه کارهای اساسی و خوبی صورت گرفته است.
استاندار در این دیدار بر اجرای هرچه سریعتر متروی هشتگرد به قزوین و همچنین اجای کمزبندی جنوب شهر قزوین تاکید نمود.
حبیبی معاون عمرانی استاندار نیز عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یکی از بزرگترین و پرکارترین دستگاههای اجرایی استان در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی و همچنین در حوزه های فنی استان می باشد.
وی اضافه کرد: بیش از 25 درصد از اعتبارات استان در حوزه راه و شهرسازی است و اجرای مهمترین پروژه های استان را به عهده این اداره کل می باشد.
وی در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان دارای تیم چابک، توانمند و فنی در دو حوزه راه و شهرسازی است و از زحمات همکاران این اداره کل تشکر و قدردانی می نماییم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان