۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بازديد از فعاليت‌هاي مجموعه مردم نهاد زيست گستر فدك
کد خبر: ۱۷۹۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در راستاي حمايت از سمن‌هاي زيست محيطي در قزوين صورت گرفت:

بازديد از فعاليت‌هاي مجموعه مردم نهاد زيست گستر فدك

مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين به همراه چند تن از معاونين و كارشناسان از فعاليت‌هاي مجموعه مردم نهاد زيست گستر فدك بازديد كرد.

بازديد از فعاليت‌هاي مجموعه مردم نهاد زيست گستر فدك
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي فرهادي در اين بازديد اظهار داشت: سمن‌ها وتشكل‌هاي مردم نهاد زيست محيطي بهترين حاميان محيط زيست و قوي‌ترين اهرم در جلوگيري از تخريب اين موهبت الهي هستند و اين اداره كل آمادگي كامل و صد در صدي خود را براي تعامل و همكاري با اين تشكل‌ها اعلام مي‌كند.
مديركل حفاظت محيط زيست قزوين تصريح كرد: در استان قزوين افرادي كه وارد تشكل هاي مردم نهاد شده‌اند افرادي كوشا، جدي و تلاشگر هستند كه در امر فرهنگ سازي و جلوگيري از تخريب محيط زيست فعاليت ها و ظرفيت هاي چشم‌گيري دارند ولي با اين وجود هنوز از نظر كميت و تعداد سمن‌ها و مجموعه افرادي كه در آنها فعال هستند، با وضعيت مطلوب فاصله داريم.
فرهادي با اشاره به شناسنامه دار كردن بيش از 200 نوع گياه دارويي توسط اين تشكل در استان، بيان داشت: مجموعه مردم نهاد زيست گستر فدك از سال 82 آغاز به كار كرده و در حال حاضر با فعاليت در حوزه مرتع داري، حفظ نباتات، توسعه فضاي سبز، استفاده پايدار از گياهان داروئي و فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي از قبيل چاپ نشريات و مقالات در حوزه‌هاي كشاورزي و محيط زيست، مشغول به كار مي‌باشد.
فرهادي در پايان اظهار اميدواري كرد با همكاري اين مجموعه مردم نهاد و مركز تحقيقات كشاورزي و محيط زيست استان در زمينه پراكنش گياهان داروئي، شناسنامه دار كردن آنها، برداشت و بهره‌برداري ضابطه‌مند از گياهان داروئي و در نهايت حفظ محيط زيست و طبيت استان گام‌هاي اساسي برداشته شود.
2 (1) انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان