۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کلینیک بیماری های رفتاری مرکز بهداشت قزوین آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به ایدز
کد خبر: ۱۷۹۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نجفی پور:

کلینیک بیماری های رفتاری مرکز بهداشت قزوین آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به ایدز

متأسفانه چون بسیاری از مبتلایان به بیماری ایدز، جوان می باشند؛ بنابر این گروه اصلی هدف در آموزش و اطلاع رسانی این بیماری نیز همین قشر می باشند و برای همین، کلینیک بیماری های رفتاری مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین آماده ارائه خدمات به بیماران ایدزی است.

کلینیک بیماری های رفتاری مرکز بهداشت قزوین آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به ایدز
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، این مطلب را دکتر بهزاد نجفی پور مسوول کلینیک مذکور، در همایش روز 25 آذر 1392 که در سالن اجتماعات پارک هشت بهشت برای عموم مردم و تعدادی از مبتلایان به این بیماری برگزار شد، بیان کرد و در ادامه سخنان خود درباره راه های علمی پیشگیری و کنترل ایدز و همچنین معرفی خدمات کلینیک توضیح داد.
دکتر نجفی پور که در جمع مسوولان سازمان های دست اندرکار سخن می گفت: تصریح کرد: آموزش و اطلاع رسانی به جوانان درباره بیماری ایدز موضوعی است که در محتوا و نحوه اجرای آن نیاز به توافق بین بخشی مناسب تری وجود دارد.
وی یادآور می شود، همایش مذکور با همکاری حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، سازمان بهزیستی شهرستان قزوین و باشگاه همیاران مثبت - که یک انجمن مردمی است و به بیماران مبتلا به ایدز، معتادان و خانواده های آنان کمک می کند - برگزار شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان