۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هفتمين آزمون كارشناسان رسمي سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان
کد خبر: ۱۷۸۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر كشور برگزار مي شود؛

هفتمين آزمون كارشناسان رسمي سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان

هفتمين آزمون علمي تخصصي كارشناسان رسمي سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان همزمان با سراسر كشور برگزار مي شود .

هفتمين آزمون كارشناسان رسمي سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عموي سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان قزوين، مهندس حميد رضا تبسمي رياست اين سازمان با اشاره به شروع ثبت نام از متقاضيان شركت در اين آزمون اظهارداشت: اين آزمون از اهميت ويژه اي در رتبه بندي مهندسان كشاورزي و ورود به بازار كار و عرصه هاي توليد برخوردار است كه به صورت سراسري و هماهنگ در كشور برگزار مي شود .
وي به شرايط ثبت نام از متقاضيان اشاره كرد و افزود: داشتن 7 سال تجربه پس از اخذ مدرك كارشناسي، داشتن حداقل 5 سال تجربه پس از اخذ مدرك كارشناسي ارشد و يا دارابودن حداقل 3 سال پس از مدرك دكتري از جمله شرايطي است كه مي بايست متقاضيان جهت ثبت نام ازآن برخوردار باشند .
تبسمي تاكيد كرد: دارندگان مدرك دكتري با داشتن حداقل 10 سال سابقه، عضويت هيات علمي دانشگاه ها و موسسات تحقيقاتي دستگاه هاي اجرايي و اعضا سازمان با رتبه خبره و ممتاز و رتبه بندي خدمات مشاوره از شركت درآزمون تخصصي معاف مي باشند .
رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان در پايان از اعضاي اين سازمان كه شرايط مذكور را دارا باشند خواست تا حضورا و با مراجعه به اين سازمان و ارائه مدارك شناسنامه اي تا پايان وقت اداري روز يكشنبه پانزدهم دي ماه سال جاري نسبت به ثبت نام و شركت در اين آزمون اقدام نمايند .
گفتني است؛ در حال حاضر 13 نفر در دوره هاي گذشته اين آزمون ها موفق به دريافت عنوان كارشناس رسمي سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان قزوين شدند .
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان