۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کسب مقام سوم کشوری در رشته ترتیل علوم قرآنی توسط زندانهای قزوین
کد خبر: ۱۷۸۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حمیدرضا فراست طلب خبر داد:

کسب مقام سوم کشوری در رشته ترتیل علوم قرآنی توسط زندانهای قزوین

در بیستمین دوره مسابقات علوم قرآنی کشوری ویژه کارکنان مرد زندانهای کشور که به میزبانی استان مازندران در شهر ساری برگزار گردید، کارکنان استان قزوین موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته ترتیل گردیدند.

 کسب مقام سوم کشوری در رشته ترتیل علوم قرآنی توسط زندانهای قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان قزوین؛ حمید رضا فراست طلب ضمن تقدیر از کارکنان شرکت کننده در این دوره از مسابقات علوم قرآنی گفت: هدف از حضوردر این نوع مسابقات صرفا کسب رتبه نبوده و در واقع ایجاد فرصت جهت کسب فیوضات معنوی و مأنوس شدن با کلام الهی است وی هدف از این گردهمایی را ایجاد فضای مناسب جهت رقابت سالم و تفکر در آیات وفرامین الهی دانست وافزود: قرآن كريم، در بردارنده مجموعه معارف لازم است که انسان را برای بهتر زیستن آماده می‏کند،مجموعه گرانقدری که هرکس می‏تواند به اندازه درک و توان و نیاز خویش، از آن بهره‏ها گیرد.
مدیر کل زندانهای استان قزوین گفت: از آنجائیکه قرآن راهنمای بی همتا برای بشر در تمامی اعصار است از این رو با تمسک به آیات و کلام خدا می توان به مقام قرب الهی رسید.
فراست طلب اظهار داشت:یکی از زمینه‏های تأثیرگذاری قرآن، تقویت روح ایمانی و عبودیت است .
برای تأثیر قرآن باید آن را با زبان ایمان خواند.
وي تصریح كرد:قرآن سنگر نفوذناپذیري در برابر منکرات و مفاسد اجتماعی و اصلی‏ترین میدان مبارزه و جهاد با دشمنان خدا و مستحکم‏ترین سنگر محافظ مومنان در جامعه اسلامی و اساسی‏ترین موضع تهاجم علیه کفر جهانی است.
وی خطاب به کارکنان گفت: با عنایت به مسئولیت و وظیفه خطیر اصلاح وتربيت مددجويان در نظام زندانبانی ، شایسته است اهمیت قرآن و آموزه‏های قرآنی در حل و کاهش مشکلات روانی، اجتماعی، فردی،خانوادگی وحتي اقتصادی درک شود و با نگاه به قرآن و آموزه‏های آن در سالم سازی روح و شخصیت انسانی مددجویان برنامه‏ریزی گردد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان