۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پنجمين نمایشگاه تخصصی خودرو،قطعات و تجهیزات وابسته در قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۱۷۸۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علي وحدتي:

پنجمين نمایشگاه تخصصی خودرو،قطعات و تجهیزات وابسته در قزوین برگزار می شود

مديرعامل شركت نمايشگاههاي بين المللي استان قزوين گفت:پنجمين نمایشگاه تخصصی خودرو،قطعات و تجهیزات وابسته از تاریخ ۵ لغایت ۸ دي ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

پنجمين  نمایشگاه تخصصی خودرو،قطعات و تجهیزات وابسته در قزوین برگزار می شود
به گزارش صبح قزوین، در این نمایشگاه تولید کنندگان و نمایندگیهای فروش خودرو و قطعات از استان های تهران،البرز، اصفهان گيلان، و قزوين تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع با حضور بيش از 27 مشاركت كننده به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپا می شود.
از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخشهای مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط با آن، آشنایی افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز و حمایت از مصرف کنندگان داخلی و .
.
.
.
اشاره نمود.
پنجمين نمایشگاه تخصصی خودرو ،قطعات و تجهیزات وابسته از 5 لغایت 8 بهمن ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصين و علاقه مندان خواهد بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان