۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برای سه هزار و ۱۷۴ دانش آموز در قزوین، فلوراید تراپی انجام شد
کد خبر: ۱۷۷۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گروه هدف طرح: دانش آموزان سال اول و دوم ابتدایی؛

برای سه هزار و ۱۷۴ دانش آموز در قزوین، فلوراید تراپی انجام شد

دکتر اکبر یوسفی كارشناس مسوول واحد بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از فلوراید تراپی دندان های سه هزار و ۱۷۴ دانش آموز در شهرستان قزوین خبر داد.

برای سه هزار و ۱۷۴ دانش آموز در قزوین، فلوراید تراپی انجام شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر یوسفی این موضوع را در نشست ماهیانه دندانپزشكان مراكز بهداشتی ـ درمانی شهری و روستايي تابعه که روز 20 آذز 1392 در سالن مدیریت این مركز برگزار شد، بیان کرد و اظهار داشت: این کار در ماه های مهر و آبان انجام شد و ادامه داد: طرح وارنيش فلورايد، برای دانش آموزان سال اول و دوم ابتدایی مدارس شهرستان و البته با رضایت والدین آنان انجام خواهد شد.
در این نشست، ایشان ضمن تأکید به این مطلب که دندانپزشکان با برنامه ريزي آموزشي منسجم، براي آموزش بهداشت دهان و دندان به گروه هاي هدف و کارکنان مركز بهداشتی ـ درمانی شهری و روستايي، کوشش کنند، از آنان خواست نظارت کاملی بر نحوه استفاده از تجهيزات دندانپزشكي و مواد مصرفي داشته باشند.
محمد جهانخاني مسوول اسناد پزشكي مركز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین نیز نکات لازم درباره ثبت خدمات دندانپزشكي در دفترچه هاي تأمين اجتماعي مراجعين را توضیح داد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان