۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تالارهای پذیرایی و رستوران های شهرستان قزوین، ارزیابی و رتبه بندی بهداشتی می شوند
کد خبر: ۱۷۶۹۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علاوه بر چلوکبابی ها و اماکن بین راهی؛

تالارهای پذیرایی و رستوران های شهرستان قزوین، ارزیابی و رتبه بندی بهداشتی می شوند

در نشست ساماندهی و رتبه بندی تالارهای پذیرایی، رستوران ها، چلوکبابی ها و اماکن بین راهی شهرستان قزوین، طرح ارزیابی و رتبه بندی بهداشتی این مکان ها کلید خورد.

تالارهای پذیرایی و رستوران های شهرستان قزوین، ارزیابی و رتبه بندی بهداشتی می شوند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در نشست مذکور که روز 21 آذر 1392 برگزار شد، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ضمن تأکید بر رعایت موازین و مقررات بهداشت محیط در مکان های یاد شده، رتبه بندی این اماکن را گامی مؤثر در ارتقاء کیفیت خدمات، افزایش بهداشت مواد غذایی ارائه شده و ایجاد حس رقابت برشمردند.
به گفته این کارشناسان، در قالب این طرح - که رتبه داده شده در آن فقط به مدت یک سال معتبر خواهد بود و آغاز آن اول اسفند ماه سال جاری می باشد - تا یک ماه آینده، شرایط، مقررات و کیفیت رتبه بندی و همچنین چک لیست های مربوطه توسط سازمان های ذیربط تهیه می شود و از سوی اتحادیه چلوکبابی های قزوین به متصدیان این مکان ها اعلام خواهد شد.
این رویه باعث خواهد شد، ضمن رعایت عدالت در تعیین قیمت خدمات مکان های ذکر شده؛ وضعیت بهداشتی و نحوه ارایه خدمات در آنها به صورت بهداشتی انجام شود.
گفتنی است، در این برنامه که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت قزوین برگزار شد، اداره کل دامپزشکی، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اداره اماکن، اتحادیه چلوکبابی ها و تالار های پذیرایی و اتاق اصناف؛ آمادگی حمایت از طرح و مشارکت در اجرای آن را اعلام کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان