۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ‫ارادت از نوع "آن مرد بافضل آمد" در قزوین+ تصاویر‬‎
کد خبر: ۱۷۴۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سوژه روز

‫ارادت از نوع "آن مرد بافضل آمد" در قزوین+ تصاویر‬‎

چند روز مانده به مراسم تودیع و معارفه که با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور انجام خواهد شد بنرهایی در سطح شهر مشاهده شد که تعجب همگان را جلب و باعث حیرت شد.

‫ارادت از نوع "آن مرد بافضل آمد" در قزوین+ تصاویر‬‎
به گزارش صبح قزوین، بعد از کش و قوس های متعدد انتخاب استاندار جدید در قزوین بالاخره استاندار جدید معرفی شد.
مرتضی روزبه که خود را فردی اصولگرای اصلاح طلب می داند به جای احمد عجم از سوی وزیر کشور برای سکانداری استانداری در قزوین انتخاب شد.
یکی از نکات جالب و در خور تحسین در بین حواشی این انتخاب اعلام این نکته از سوی استاندار جدید مبنی بر عدم نصب بنر و پلاکارد تبریک از سوی افراد و سازمان های مختلف با توجه به تحمیل هزینه های گزاف می باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
چند روز مانده به مراسم تودیع و معارفه که با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور انجام می شود بنرهایی در سطح شهر مشاهده شد که تعجب همگان را به خود جلب و باعث حیرت عموم شد.
این بنرها که نوعی تملق و چاپلوسی را در خود نشان می داد خطاب به وزیر کشور بود.
گویا عده ای با این بنرها به دنبال هندوانه گذاشتن زیر بغل وزیر کشور هستند! در این بنر ها چنین آمده بود: دارای فضل و رحمت خوش آمدی ارادت خامنه ای زنده باد رحمانی پاینده باد روحانی زنده باد رحمانی پاینده باد دسته گل محمدی به شهر خود خوش آمدی و .
.
.

DSC01580

به طور حتم مسئولین خدمتگزار کشور با چنین اقداماتی مخاالف هستند و توجهی به آن نداشته و ندارند.
اما بهتر آن بود که دست اندرکاران استانی نیز از چنین اقداماتی جلوگیری می کردند و نظارت بیشتری نسبت به چنین برنامه های خوش آمد گویی انجام می دادند تا خدای ناکرده بویی از تملق و چاپلوس از بنر های خبرساز احساس نشود.
انتهای خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان