۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه معاون عمرانی استاندار از آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید کرد
کد خبر: ۱۷۴۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مرحله اول آزمون ورود به حرفه مهندسان؛

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه معاون عمرانی استاندار از آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید کرد

مرحله اول آزمون ورود به حرفه مهندسان پنج شنبه در ۲ نوبت صبح و عصر دراستان قزوین در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه معاون عمرانی استاندار از آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین، محمد نادر محمدزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه معاون عمرانی استاندار ضمن بازدید از آزمون ورود به حرفه مهندسان گفت: در آزمون امسال حدود ۳۵۳۱ داوطلب شرکت می کنند که از این تعداد ۷۵۴ نفر زن و ۲۷۷۷ نفر مر می باشند.
وی به شرایط افراد برای دریافت پروانه اشتغال بکار نیز اشاره و تصریح کرد: برای افرادی که در این آزمون ۵۰ درصد نمره حدنصاب را کسب کنند پس از ارائه سوابق حرفه ای و مدارک لازم پروانه اشتغال بکار صادر می شود.
علی محمد پورکریم، مدیر مسکن و ساختمان نیز به رشته های آزمون امروز اشاره کرد و گفت: صبح روز پنج شنبه مهندسان عمران(نظارت)،شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و معماری(نظارت) و همچنین کاردانهای فنی ساختمان در رشته های معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی و نقشه برداری به رقابت پرداختند.
پورکریم در ادامه گفت: صبح جمعه نیز مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری(طراحی) و نیز معماران تجربی به رقابت خواهند پرداخت.
پورکریم با اعلام اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌ها و معماران تجربی همزمان سراسر کشور برگزار می شود، افزود: سازمان سنجش آموزش کشور در اجرا و برگزاری این آزمون با ما همکاری دارد اما نظارت بر اجرای آزمون برعهده اداره کل راه و شهرسازی استان است.
azmon nezam انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان