۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین همایش روز جهانی داوطلبان سلامت در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۷۳۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور ۱۶۰ نفر از داوطلبان سلامت؛

همایش روز جهانی داوطلبان سلامت در قزوین برگزار شد

حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با همکاری سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین، روز ۲۰ آذر ۱۳۹۲ و با حضور ۱۶۰ نفر از داوطلبان سلامت، همایشی را برای تجلیل از مقام رابطان سلامت استان برگزار کرد.

همایش روز جهانی داوطلبان سلامت در قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، این برنامه به مناسبت روز جهانی داوطلب و با سخنرانی دکتر سیّد سعید اسکویی معاون بهداشتی این دانشگاه، دکتر محمدرضا مدبّر رئیس مرکز بهداشت شهیدبلندیان قزوین و مهندس وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین و همچنین با حضور حسین صلح جو منفرد و سیّد کاظم مجابی رؤسای کمسیون های فرهنگی و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مدیران حوزه سلامت و سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری، در فرهنگسرای بانو فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
در این همایش، مهندس علیجانی مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تاریخچه شکل گیری برنامه داوطلبان سلامت را توضیح داد و گزارشی از برنامه داوطلبان سلامت در شش ماهه اول سال جاری ارائه کرد.
به گفته مهندس علیجانی از ابتدای سال جاری تعداد 21 هزار و 959 مورد مراقبت در سطح استان صورت گرفته که از این تعداد، 12 هزار و 500 مورد آن توسط داوطلبان سلامت انجام شده است و می توان گفت حدود نیمی از مراقبت ها توسط داوطلبان بوده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان