۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نشست كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهر محمود آباد نمونه برگزار شد
کد خبر: ۱۷۲۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بررسی مشکلات؛

نشست كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهر محمود آباد نمونه برگزار شد

در نشست كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهر محمود آباد نمونه؛ مشکلات ایجاد شده از پس آب تصفيه خانه فاضلاب شهر برای مردم این شهر و روستاهای مسیر، تلنبار شدن زباله و جايگاه دفن زباله بدون حصار مشخص، مشکلات سرويس هاي بهداشتي برخي مدارس شهر و نداشتن سرويس بهداشتي غسالخانه و آرامستان شهر محمودآباد بررسی شد.

نشست كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهر محمود آباد نمونه برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در نشست مذکور، پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد در دو هفته آينده، گروه بازديد كننده ای شامل: نمایندگانی از اداره آب و فاضلاب شهري و روستایی، مركز بهداشت، محيط زيست و امور آب منطقه ای قزوین، بازديد مشتركي از وضعیت پس آب تصفیه خانه جهت حل مشکل داشته باشند.
همچنین شهرداري محمود آباد به اتفاق شوراي شهر به طور موقت محل دفن زباله ها را حصار كشي کند.
نماينده آموزش و پرورش نیز مشكلات بهداشتي مدارس تحت پوشش را احصاء و برای ارائه راهکار، گزارش آن را در نشست بعدی مطرح کند.
در انتهای برنامه نیز مقرر شد شهرداري محمودآباد به اتفاق دهياران در مورد اتلاف سگ هاي ولگرد همكاري كرده و آمار اتلاف آنرا ماهیانه به مركز بهداشت ارسال کند.
همچنین شهرداري و شورای شهر محمودآباد نسبت به راه اندازي سرويس هاي بهداشتی و پاركينگ آمبولانس تا نشست بعدی اقدام کنند و پيش بيني جذب يك غسال زن را در دستور کار قرار دهند.
گفتنی است، این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سماواتی امام جمعه محمودآباد، محرمعلی گروسي بخشدار مركزي، دکتر محمدرضا مدبر رئيس مركز بهداشت شهيد بلنديان شهرستان قزوین و تنی چند از مسوولان شهر محمود آباد، در محل شهرداري اين شهر، روز 16 آذر 1392 برگزار شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان