۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین استان قزوین از معدود استان هایی است که کمترین تخلفات پزشکی را دارد
کد خبر: ۱۷۲۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

استان قزوین از معدود استان هایی است که کمترین تخلفات پزشکی را دارد

دکتر علی اکبر زینالو رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر احمدرضا مشایخی بازرس کل جدید استان قزوین ضمن دیدار و گفتگو با ایشان اظهار داشت: استان قزوین از معدود استان هایی می باشد که کمترین تخلفات پزشکی را دارد.

استان قزوین از معدود استان هایی است که کمترین تخلفات پزشکی را دارد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در این برنامه که روز 18 آذر 1392 به بهانه تبریک انتصاب بازرس کل جدید استان و همچنین برای آشنایی و تبادل نظر انجام شد، متولی سلامت استان قزوین درباره عملکرد دانشگاه و برنامه استراتژیک آن برای اعتلای سلامت استان سخن گفت و افزود: با وجود کسب توفیق افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصصص استان در سال های أخیر، به خاطر تعهد و اعتقاد پزشکان و کارکنان، کمترین تخلفات پزشکی اتفاق می افتد.
در ادامه این دیدار، مشایخی بازرس کل استان قزوین، ضمن تقدیر از حضور دکتر زینالو و همراهان ایشان افزود، نگاه ما در رسیدگی و بازرسی پیش گیرانه بوده و در وهله اول رسیدگی به شکایات را به خود دستگاه سپرده ایم و ادامه داد: در کار رسیدگی، رویکرد ما، بودن در کنار مدیران دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر است تا اینکه در مقابل آنان قرار گیریم.
مشایخی با اشاره به پدیده زشت زیرمیزی، خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: با توجه به توضیحات شما نباید این پدیده شوم در استان زیاد باشد و اضافه کرد: البته این پدیده به هر اندازه که باشد با آن برخورد جدّی خواهیم کرد.
شایان ذکر است، در دیدار مذکور، دکتر طالبیان رئیس دفتر ریاست و رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات، محمدرضا امامقلی مدیر اداره حراست و عیسی کشاورز معتمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر زینالو را همراهی می کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان