۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۴۶ مددجو در زندان بوئین زهرا موفق به دریافت گواهینامه مهارتهای اساسی زندگی شدند
کد خبر: ۱۷۱۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حسینی مرادآبادی:

۴۶ مددجو در زندان بوئین زهرا موفق به دریافت گواهینامه مهارتهای اساسی زندگی شدند

رئيس زندان بوئین زهرا از صدور ۴۶ گواهینامه مهارتهای اساسی زندگی برای مددجویان این مرکز خبر داد .

۴۶ مددجو در زندان بوئین زهرا موفق به دریافت گواهینامه مهارتهای اساسی زندگی شدند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين، ابوالفضل حسيني مرادآبادي در این خصوص گفت: برگزاری کلاسهای مهارتهای اساسی زندگی در زمینه های کنترل خشم،مقابله با استرس،عزت نفس،خود شناسی، دوست یابی ،تصمیم گیری و سایر مسائل مهم در زندگی فردی واجتماعی است که به صورت دوره های فصلي توسط روانشناسان به مددجویان آموزش داده می شود.
وی افزود:با توجه به جمعیت کیفری این مرکز تعداد 49 مددجو در آزمون این دوره شرکت کرده که تعداد 46 نفر موفق به کسب نمره قبولی و دریافت گواهینامه شده اند.
مراد آبادی بيان داشت: خوشبختانه فعالیتهای فرهنگی و آموزشی این مرکز از ابتدای سال جاری رو به رشد بوده و سعی بر آن است تا مددجویان در مسیر درست بازپروری و اصلاحی قرار گیرند و در مدت زمان تحمل کیفر خود از کلاسهای آموزشی نهایت بهره راببرند.
وی خاطرنشان كرد: میزان اطلاعات و دانش مربیان در تمامی مقاطع آموزشی زندانها بسیار مهم بوده و در روند آموزش به مدجویان تاثیر گذار است که خوشبختانه بابرگزاري دوره هاي آموزشي ويژه مربيان زندان ها ، این مهم تحقق يافته است .
رئيس زندان بوئين زهرا اعلام كرد:بابرنامه جديد ابلاغي از سوي اداره فرهنگي وتربيتي زندانهاي استان درفصل جديد شاهد توسعه آموزش هاي رسمي وغير رسمي خواهيم بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان