۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همایش عطر سیب، در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۶۷۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توسط معاونت فرهنگی دانشکده پیراپزشکی؛

همایش عطر سیب، در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد

همایش عطر سیب عصر روز دهم آذر ۱۳۹۲ توسط معاونت فرهنگی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛ با همکاری حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.

همایش عطر سیب، در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در آغاز این برنامه که با مشارکت دانشجویان دانشکده پیراپزشکی همراه بود و مکان اجرای آن سالن همایش های شهید بابایی دانشکده پزشکی این دانشگاه بود، آیاتی از قرآن کریم توسط امیر تموزانلو دانشجوی رشته پزشکی تلاوت شد و پس از پخش سرود ملّی، امیر عاملی شاعر نامدار استان به عنوان مجری برنامه به اجرای شعر خوانی با موضوع عشق پرداخت.
در ادامه و پس از اجرای ایشان، مریم شهبازی از دانشجویان دانشگاه ضمن دعوت از فرشته ملکی همسر شهید منوچهر مُدِق – این شهید از جانبازان جنگ تحمیلی می باشد که در سال 1379 و در اثر جراحات وارده در جنگ به شهادت رسید - برای حضور در جایگاه، با ایشان به گفتگو پرداخت تا ایشان در وصف زندگی خود و خاطراتشان با شهیدف سخن گویند.
همچنین، حجت الاسلام و المسلمین سرلک درباره «عشق و جلوه های آن در زندگی» سخنرانی کرد.
در انتهای برنامه، عاملی به عنوان حُسن ختام، اشعار دیگری را قرائت کرد و برنامه با پذیرایی از میهمانان به اتمام رسید.
شایان ذکر است، نوع فضاسازی سالن و دکور، نوع پذیرایی (انار) و عکس های یادگاری دانشجویان با همسر شهید مُدِق مواردی بود که به جذابیت برنامه افزود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان