۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بارش برف در مناطق کوهستانی قزوین
کد خبر: ۱۶۷۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

بارش برف در مناطق کوهستانی قزوین

بارش برف از بامداد امروز در مناطق کوهستانی استان شروع شده است.

بارش برف در مناطق کوهستانی قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام بارش برف از بامداد امروز در مناطق کوهستانی استان،گفت: بارش برف در گردنه های کوهین، قسطین لار و بهرام آباد از امروز آغاز شده و تیم های عملیاتی راهداری مشغول برف روبی در این نقاط هستند.
حق لطفی خاطرنشان کرد: چهار تیم راهداری به همراه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین خود هم اکنون در حال عملیات نمک پاشی و برف روبی در نقاطی که بارش برف اعلام شده، هستند.
وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه سامانه بارش در مقیاس وسیع تر، از رانندگانی که قصد عبور از محورهای این استان را دارند می خواهیم تا ضمن اطمینان فنی به خودرو خود، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: براساس پیش بینی های روزهای گذشته در خصوص موج سرما و بارش، اداره راهداری قزوین با استقرار 20 تیم به همراه 40 دستگاه ماشین آلات زمستانی از دو روز گذشته در سطح تمامی محورهای استان قزوین برای مقابله با سرما و کولاک احتمالی در جاده های قزوین مستقر شده اند.
وی در پایان یادآور شد: به جز نقاطی که بارش برف در آنها اعلام شده، در تمامی سطح محورهای استان قزوین بارش باران ادامه دارد.
برف کوهین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان