۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرایط تحصیل دانشگاهی در زندانهای قزوین فراهم است
کد خبر: ۱۶۷۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حمیدرضا فراست طلب:

شرایط تحصیل دانشگاهی در زندانهای قزوین فراهم است

مدیرکل زندانهای استان قزوین: شرایط ادامه تحصیلات دانشگاهی برای مددجویان در زندانهای قزوین فراهم است.

شرایط تحصیل دانشگاهی در زندانهای قزوین فراهم است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان قزوین، حمیدرضافراست طلب بااعلام این خبرگفت:باتمهیدات لازم در زندانها،مددجویان واجد شرایط درمقاطع مختلف دانشگاهی ادامه تحصیل می دهند.
وی بیان کرد: تحمل مجازات حبس نبایدمانع تحصیل یا ادامه آن در زندانها باشد.
باید از همه ظرفیت های موجود برای ایجادانگیزه وتشویق مددجویان به کسب علم ودانش در دانشگاه ها بهره گرفت.
مدیرکل زندانهای استان قزوین كسب علم ودانش توسط مددجویان را برنامه ای مهم برای تحقق اهداف اصلاحی وتربیتی دانست و افزود:اوقات فراغت مددجویان بهترین فرصت برای فراگیری علم و دانش است وآنها بایدقدراین فرصت مهم رادر طول مدت حبس خود بدانند.
فراست طلب رسالت آموزشی در زندانها را در جهت بازپروری مددجویان بسیار سنگین توصیف کردوگفت:مددجویان باید با فراگیری علم ودانش وآگاهی بتوانندکمبودها وضعف های گذشته خود را جبران نموده ومسیر درست زندگی را انتخاب نمایند.
وی همچنین خاطرنشان کرد:باحمایت های مالی انجمن حمایت زندانیان ،مددجویان بی بضاعت نیز از ادامه تحصیل محروم نبوده ودر این طرح آموزشی شرکت دارند.
مدیرکل زندانهای قزوین اظهارداشت:درحال حاضر دانشگاههای پیام نور وعلمی وکاربردی در زندانهای استان بابرنامه ریزی واعزام اساتید به مراکز آموزشی زندانها فعال هستند که تبعاً با علاقمندی مددجویان برای تحصیل در دانشگاه ها،توجه خاصی به این موضوع معطوف شده و با در نظر گرفتن امکانات مناسب تر، این برنامه در زندانها بیش از پیش تقویت می گردد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان