۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نظام تحریم های ایران در حال از بین رفتن است
کد خبر: ۱۶۶۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نظام تحریم های ایران در حال از بین رفتن است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از توافق هسته ای ژنو اعلام کرد نظام تحریم های بین المللی علیه ایران به موجب توافق هسته ای ژنو، در حال از بین رفتن است.

نظام تحریم های ایران در حال از بین رفتن است
به گزارش صبح قزوين به نقل از جروزالیم پست، "بنیامین نتانیاهو" در ادامه انتقادات خود از توافق هسته ای به دست آمده با ایران هشدار داد که این توافق در حال از بین بردن تحریم های موجود علیه ایران است.
نتانیاهو که به رم سفر کرده در ادامه افزود : به نظر می رسد که یک آسایش و راحتی کلی از تحریم ها رخ داده (ایران از تحریم ها خلاص شده) و کشورها برای کمک به ایران عجله دارند و اگر تهران سیاست های خود را تغییر دهد این امر (کمک کردن به تهران) شکل قانونی به خود خواهد گرفت.
نتانیاهو که بعد از دیدار با "انریکو لتا" نخست وزیر ایتالیا، با خبرنگاران سخن می گفت در ادامه مدعی شد : اگر نظام تحریم های ایران از بین برود شانس توقف برنامه هسته ای ایران به روش صلح آمیز از بین می رود.
زحماتی که سالها برای برقراری تحريم ها کشيده شده در حل از بین رفتن هستند.
اظهارات نتانیاهو در حالی است که روز گذشته "ایهود اولمرت" نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، گفته بود که انتقادت نتانیاهو از آمریکا به سبب توافق هسته ای با ایران همانند اعلام جنگ اسرائیل علیه ایالات متحده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان