۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی ۲۰ درصد افزایش یافت
کد خبر: ۱۴۷۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی:

مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از افزایش ۲۰ درصدی مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار دانشجوی غیرایرانی در ایران تحصیل می کنند.

مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی ۲۰ درصد افزایش یافت
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، صمد حاج جباری با اشاره به افزایش مقرری دانشجویان غیرایرانی بورسیه افزود: با موافقت دکتر فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی ۲۰ درصد افزایش یافت و به دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: همچنین اعتبار شهریه‌ای که برای تحصیل این دانشجویان به دانشگاه ها اختصاص داده می شود در تمام دوره ها ۲۰ درصد افزایش یافت.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: در گذشته شهریه ای که بابت تحصیل این دانشجویان به دانشگاه‌ها پرداخت می‌شد، مبلغ چندانی نبود و دانشگاه‌ها نسبت به این مساله گلایه داشتند که با پرداخت این ۲۰ درصد بودجه به دانشگاه موضوع تحصیل دانشجویان غیرایرانی بورسیه تقویت می شود.

وی افزود: در حال حاضر در مجموعه ۲۱ هزار دانشجوی غیرایرانی از ۹۲ کشور در دانشگاه های ایران مشغول تحصیل هستند و برنامه ما این است که تعداد دانشجویان خارجی غیر بورسیه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان