۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین روحانيون وقايع ماه محرم را به خوبي تبيين كنند
کد خبر: ۱۴۷۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماينده ولي فقيه در استان قزوين:

روحانيون وقايع ماه محرم را به خوبي تبيين كنند

آيت الله باريك بين: روحانیون و مداحان باید در مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان بتوانند واقعه قیام سیدالشهداء را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

روحانيون وقايع ماه محرم را به خوبي تبيين كنند
به گزارش صبح قزوين، آیت ‌الله هادی باریک ‌بین نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين در دیدار آيت الله حسيني بوشهري، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار كرد: روحانیون و مداحان باید در مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان بتوانند واقعه قیام سیدالشهداء را به خوبی برای مردم تبیین کنند.
وی افزود: در ایام سوگواری امام حسین (ع) مداحان و واعظان باید سعی کنند از بیان مطالبی که قیام ایشان را خدشه‌دار می‌کند، بپرهیزند.
آیت الله باریک ‌بین عنوان کرد: حوزه‌های علمیه در استان قزوین توانسته علما و شخصیت‌های بزرگی را تقدیم جهان شیعه کند که برای این مهم باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به موفقیت‌های مدارس علمیه این استان در بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی ابراز کرد: طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های علمی و پژوهشی کسب کرده‌اند به طوری که موفق شدند در مسابقات مختلف رتبه‌های ممتازی را در بخش‌های علمی و پژوهشی کسب کنند.
آیت الله حسینی ‌بوشهری با اشاره به وظیفه خطیر طلاب و استادان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: طلاب و استادان حوزه‌های علمیه باید سطح علمی و پژوهشی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را در حوزه‌های علمیه فراهم کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سفر یک روزه به استان قزوین از مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام بازدید و با طلاب این مدرسه دیدار کرد.
آيت الله حسيني بوشهري در جلسه هماهنگي مراسم عزاداري ابعبدالله الحسين(ع) كه با حضور فرماندهان نظامي و انتظامي استان قزوين برگزار شد حضور يافت.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان