۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین از سخنان خطیب جمعه قزوین در خصوص فتنه اکبر تا "نه" محکم استاندار درباره عزل و نصب‌های استان
کد خبر: ۱۳۶۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از سخنان خطیب جمعه قزوین در خصوص فتنه اکبر تا "نه" محکم استاندار درباره عزل و نصب‌های استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از سخنان خطیب جمعه قزوین در خصوص فتنه اکبر تا "نه" محکم استاندار درباره عزل و نصب‌های استان
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


درهمه فتنه ها رهبری موردهجوم بوده/ مردم شاخ فتنه اکبر را هم خواهند شکست/ عربستان درگورکنده شده خود در یمن دفن می شود
خطیب جمعه؛ فتنه پیش رورا فتنه اکبر دانست وگفت فتنه اکبرعلائم و شاخص های دارد و شاخص های این فتنه این است که می آیند وریشه ها را می زنند ، ریشه فکر آدمها را می زنند و این ها دروغ می گویند، به امام تهمت می زنند ، دوستی دوستان خدا به دشمن را دشمنی ودشمنی دشمنان خدا را دوستی تلقی می کنند



ناحیه شهری مهرگان تا پایان خرداد 95 تکمیل می‌شود/ خرید نردبام 52 متری برای آتش‌نشانی بخش محمدیه جزء ضروریات است

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی از شهرک مهرگان مطرح شد: ناحیه شهری مهرگان تا پایان خرداد 95 تکمیل می‌شود و امروز همه دستگاه‌های متولی عمرانی استان باید با هم افزایی و همدلی برای تکمیل مسکن مهر استان همکاری کنند.



مسابقات بزرگ قرآنی در استان قزوین برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی ویژه برادران به مناسبت دهه مبارک فجر در قزوین خبر داد.



شعارنویسی در دوران مبارزات انقلابی جزء افتخارات زندگیم است/ هنر خوشنویسی همگام با ملت، بیشترین همراهی را با انقلاب دارد

استاد برجسته هنر خوشنویسی قزوین با بیان اینکه شعارنویسی در دوران مبارزات انقلابی جزء افتخاراتم است، گفت: هنر خوشنویسی همگام با ملت و بیشترین همراهی را با انقلاب داشته است.



امام فرمود، کسی که با شورای نگهبان در می‌افتد مفسد است/ کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند/ عده‌ای می‌خواهند خاندان امام را منحرف کنند/اگر هنر دارید رهبر خانواده خود باشید

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کجا امام فرمود بعد از من، فرزندان و نوه‌های من به قدرت برسند؟ امام انقلاب کرد تا سیستم موروثی بودن حکومت را از میان ببرد.



طرح تحول سلامت در استان قزوین، از شعار تا واقعیت؟

دولتمردان تدبیر و امید که با رای مردم برای مبارزه با شعارزدگی بر سرکار آمده اند می بایست ریشه این اقدامات نمایشی را شناسایی کرده و از رواج شعار و تزویر جلوگیری و راه را برای اتهام به دولت از سوی مخالفان در آینده ببندند.



آیا سید حسن خمینی ششمین مهره سوخته هاشمی می‌شود؟!

آقای هاشمی در تمام مراحل حذف نیروهای انقلاب یک مدیریت در سایه داشته است و به اهداف مدنظر خود دست پیدا کرد، اما امروز مردم این شخصیت سیاسی را به خوبی شناخته‌اند و به طور یقین وی مهره هفتم این سیاست نامه خواهد بود.



آیت الله جنتی به عنوان یک سد مستحکم در برابر نفوذ ایستاده‌ است/ وظیفه شورای نگهبان جلوگیری ازورود میکروب به خون نظام است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وظیفه شورای نگهبان منع ورود میکروب در جریان خون نظام است، گفت: آیت الله جنتی است به عنوان یک فقیه وارسته، عادل و دلسوز، انقلابی و ساده زیست خار چشم دشمنان نظام می‌باشد.



حوزه هنری باید زمینه را برای تولید و تربیت هنرمندان متعهد فراهم کند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: حوزه هنری نهادی پویا و اثرگذار است که برنامه ریزی جهت ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری با هدف تولید و تربیت هنرمندان متعهد امری ضروری خواهد بود.



بیمارستان‌های بوعلی و رجایی تغییر کاربری داده می‌شود

فریدون همتی گفت: بیمارستان‌های بوعلی و شهید رجایی با راهکارها و روش‌های محلی و تغییر کاربری به مکان‌های جدید نقل مکان خواهند کرد.



دعوت چهار تکواندوکار استان به اردوی تیم ملی

4 تکواندوکار قزوینی با شرکت در رقابت های تکواندو آزاد قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافتند.



طرح دستبند الکترونیکی برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود

معاون رئیس قوه قضائیه در کشور گفت: برای اولین بار در ایران دستبند الکترونیکی برای مجازات توسط قضات قوه قضائیه در نظر گرفته می‌شود، یعنی فرد متهم به جای رفتن به زندان، در محدوده خانه خود یا یک محیط جغرافیایی تعیین شده حق تردد دارد.



"نه" محکم استاندار درباره عزل و نصب‌های استان/ دولت برای تایید صلاحیت افرادی که تخلف دارند، پافشاری نمی‌کند

در نشست خبری امروز در استانداری، فریدون همتی پاسخ سوال یکی از خبرنگاران درباره عزل و نصب های اخیر این دستگاه را با "نه" محکمی داد.



آیت الله جنتی دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشد/ هجمه به شورای نگهبان خلاف انصاف است

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: آیت الله جنتی در جایگاه ریاست شورای نگهبان مانع نفوذ افراد ناصالح و فتنه گر در مصادر اجرایی کشور شده و باقاطعیت در برابر فتنه انگیزان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.



تبدیل ایران به بازاری برای رونق صنعت هواپیماسازی فرانسه/ در عرصه دیپلماتیک باید هر حرکت و عملکردی را با دیده شک نگاه کرد

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه امروز ایران بازار مناسبی برای صنعت هواپیماسازی فرانسه شده است، گفت: باید هر حرکت و عملکردی را در عرصه دیپلماتیک با دیده شک نگاه کرد تا عزت و اقتدار کشور خدشه دار نشود.



استان قزوین از کمبود نیروهای متخصص در میراث فرهنگی رنج می‌برد

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین گفت: در فاصله سال‌های 87 تا 92 شاهد ریزش چشمگیر نیروهای متخصص میراث فرهنگی بودیم. استان از کمبود این نیروها و نیروهای جایگزین دارای اعتبارات علمی و فنی رنج می‌بریم.



حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب، فراتر از سلایق فردی عمل می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حوزه هنری به عنوان نهاد برآمده از انقلاب اسلامی، فراتر از سلایق فردی و گروهی است.



سیاست‌های وزارت نفت با مصالح و منافع کشور همخوانی ندارد/ افزایش تولید نفت در زمان کاهش شدید قیمت بی‌معناست

زاکانی گفت: چرا زمانی که عرضه و تقاضا به گونه‌ای است که بازار مازاد تولید دارد و از سوی دیگر توطئه آمریکا در جهت شکستن قیمت‌ها فضا را به این سمت هدایت کرده آقای زنگنه اصرار بر تولید دارد؟!



انتظار فراقانونی برخی کاندیداها از شورای نگهبان مردود است
در گزیده سخنان ائمه جمعه استان قزوین آمده است: کاندیداها انتظارات بی مورد نداشته باشند و ضمن رعایت قانون از تخریب رقبا خودداری کنند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان