۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قیمت خانه در دبی ۲۲ درصد افزایش یافت
کد خبر: ۱۳۳۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بالاتر از هر بازار مسکن بزرگ جهانی؛

قیمت خانه در دبی ۲۲ درصد افزایش یافت

بالاتر از هر بازار مسکن بزرگ جهانی-و در این میان میلیاردها دلار پول پروژه‌های املاک و مستغلات دولتی باعث به راه انداختن خرید‌های غیر ضروری شده است.

قیمت خانه در دبی ۲۲ درصد افزایش یافت
به گزارش صبح قزوین و به نقل از العربیه انگلیسی، بر اساس گزارش گروه مشاوره اموال جونز لانگ لسل،قیمت منازل مسکونی در دبی در حال افزایش است .
این قیمتها بی ثبات بوده، ولی امکان دارد این نرخ ها در 12 ماه آینده مجددا اصلاح شود.
قیمت مسکن در امارات طی سال گذشته بیش از 22 درصد افزایش یافته است_بالاتر از هر بازار مسکن بزرگ جهانی_و در این میان میلیاردها دلار  پول پروژه های املاک و مستغلات دولتی باعث به راه افتادن خرید های غیر ضروری و همچنین پیش خرید و بالا بردن قیمت سهام بازارهای بورس شده است، به طوری که صندوق بین المللی پول نیز در این خصوص ابراز نگرانی کرده است.
جی ال در این باره گفت: میزان افزایش قیمت پدیدار شده طی سال گذشته واقعا بی ثبات است، اگرچه قیمت واحد های مسکونی و اجاری طی 12 ماه آینده به روند رو به افزایش خود ادامه می‌دهد، اما میزان این افزایش تا حدی کند خواهد شد.
داده‌های وزارت اراضی امارات نشان می‌دهد که 80 درصد از خرید و فروش املاک و مستغلات صورت گرفته در نیمه اول سال 2013 به صورت نقد انجام پذیرفته است و تجارت دلالانه‌ای که قبلا امارات شاهد رونق گرفتن آن بود دوباره در حال به دست آوردن کشش خود است.
قیمت بازار املاک در دبی بیش از 50 درصد در سال 2009 و پس از بحران اقتصاد جهانی سقوط کرد.
صندوق بین المللی پول در ماه ژوئیه هشدار داد که اگر وضعیت بازارهای جهانی بار دیگر رو به وخامت گذارد، ولخرجی های افراطی می تواند دبی را در تقابل با بحران بدهی دیگری آسیب پذیر نماید.
انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان