۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین باید در مطالبات حق مردم تهاجمی عمل کرد
کد خبر: ۱۳۱۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نوباوه در مصاحبه با صبح قزوین:

باید در مطالبات حق مردم تهاجمی عمل کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید دید رفتار آینده آمریکایی ها چه خواهد شد و باید این رفتار به سود نظام باشد؛ ما همیشه به قول مقام معظم رهبری در مطالبات حق مردم باید تهاجمی رفتار کنیم.

باید در مطالبات حق مردم تهاجمی عمل کرد

حجت الاسلام مفید کیائی نژاد عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: در رابطه با سفر اخیر ریاست جمهوری که آیا به نفع دولت بوده است یا نه؟ آنچه معیار از نظر مقام معظم رهبری بود و به ریاست جمهوری تذکر دادند این است که ما بتوانیم عزت، حکمت و مصلحت را رعایت کنیم.

IMAGE634948264085896548

وی ادامه داد: البته بخشی از این موارد رعایت شده و اتفاق افتاده و برخی اینطور نشده است.
در کل باید بگویم آنچه که ما از دست دادیم، بیشتر از آنچه بود که به دست آوردیم.

در ادامه بیژن نوباوه نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در این رابطه، اذعان داشت: هیچ وقت این مسئله را نمی توان در خصوص این مذاکره صورت گرفته بین ایران و اوباما قطعی عنوان کرد که سود داشته و زیانی در کار نبوده است.

 به اندازه ای که هزینه ای می کنیم باید بهره برداری هم داشته باشیم

وی ادامه داد: تلاش ایران برای شناساندن چهره ی واقعی نظام به جهان می باشد و نظام در مجامع عمومی بین المللی کارهایی مهمی انجام داده و باید انجام دهد.
عضویت ما در سازمان ملل است که باید سود داشته باشد و هم چنین مثبت باشد.
به اندازه ای که هزینه ای می کنیم باید بهره برداری هم داشته باشیم.

 نوباوه تصریح کرد: حواشی سفر نباید بزرگ باشد، بلکه باید دید رفتار آینده آمریکایی ها چه خواهد شد و انتظار می رود این رفتار به سود نظام باشد؛ ما همیشه به قول مقام معظم رهبری در مطالبات حق مردم باید تهاجمی رفتار کنیم.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: اگر روزی هم این ارتباط برقرار شد؛ باید حق ایران در زمینه حقوق هسته ای و نظام اجتماعی رعایت شود و به فکر اجرای احقاق حقوق مردم باشیم.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان