۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در محیط‌های کاری استان
کد خبر: ۱۲۸۴۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین خبر داد

برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در محیط‌های کاری استان

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون، ۵۰ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در محیط‌های کاری استان برای یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شده است.

برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در محیط‌های کاری استان
دکتر محمد حسن نادری اثر، معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محیط کاری اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرمايه‌گذاري در جهت آموزش و به ویژه مهارت‌آموزي كاركنان، برنامه‌هايي در جهت ارتقاء سطح سلامت رواني ـ اجتماعي كاركنان و آموزش مهارت‌هاي زندگي ويژه بزرگسالان شاغل برگزار می‌شود.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون، 50 کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در محیط‌های کاری برای یک هزار و 500 نفر برگزار شده است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به شکلی جهت دهی شده تا با برقراری ارتباط با زندگي فردي ـ خصوصي و زندگي حرفه‌اي ـ اجتماعي كاركنان سازمان‌ها و ادارات، بستر مناسبی برای ارتقاء سطح سلامت روان و افزايش كارايي و بهره‌وري فراهم سازد.

وی با اشاره به اهدف برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیان کرد: ارتقاء مهارت‌های شناختی و اجتماعی، افزایش مهارت‌هاي سازگاري با ديگران، ارتقاء سلامت رواني ـ اجتماعي بزرگسالان شاغل و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی می‌باشد.

نادری تصریح کرد: شايستگي و صلاحيت افراد در زندگي حرفه‌اي‌ و احساس رضايت شغلي، تامين كننده سلامت رواني ـ اجتماعي و يكي از پايه‌هاي پيشرفت و موفقيت هر فرد و جامعه‌اي است.

وی ادامه داد: امروزه كاركنان در سازمان‌ها و ادارات، تنش‌ها و تعارضات بسياري را متحمل مي‌شوند كه سلامت روان و شايستگي‌هاي شغلي و حرفه‌اي‌ آنها را مورد تهديد قرار مي‌دهد اين در حالي است كه يكي از بزرگ‌ترين معضلات سازمان‌ها و ادارات، چگونگي تأمين و حفظ نيروي انساني است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: تحقيقات نشان می‌دهد سازندگي، تصميم‌گيري صحيح و بهينگي در محيط كار، تحت تأثير مستقيم خودباوري، توانايي تعامل موثر پرسنل با يكديگر و توانايي سازگاري با استرس‌هاي محيطي مي‌باشد.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان