۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین کانون بسیج وکلا و مشاوران حقوقی در شورای حل اختلاف شهر قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۱۲۲۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین:

کانون بسیج وکلا و مشاوران حقوقی در شورای حل اختلاف شهر قزوین افتتاح شد

بمناسبت هفته دفاع مقدس کانون بسیج وکلا و مشاوران حقوقی در شورای حل اختلاف قزوین آغاز بکار نمود.

کانون بسیج وکلا و مشاوران حقوقی در شورای حل اختلاف شهر قزوین افتتاح شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، در این مراسم که با حضور رییس شوراهای حل اختلاف، تعدادی از مسئولین سپاه استان قزوین و جمعی از وکلاء بسیجی برگزار شد بیژن شیبانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای اجرای اهداف این کانون ثابت قدم و موفق باشیم.
وی افزود: شورای حل اختلاف یک نهاد شبه قضایی است که در استان قزوین در 17 حوزه قضایی با 113 شعبه شهری و 135 شعبه روستایی فعال می باشد، لذا با این میزان فعالیت شایسته است که از نهادهای مردمی بهره ببریم که، یکی از بسیج یکی از مهمترین نهادهای خدمت رسان می باشد.
شیبانی تصریح نمود: از جمله اموری که کانون بسیج وکلا و مشاوران حقوقی می تواند انجام دهد شامل ارائه مشاوره رایگان و بیان راهکارهای حقوقی به مراجعین می باشد.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین افزود: این کانون با انجام نیازسنجی می تواند خدماتی را که باید ارائه دهد را دسته بندی و نظم دهی نماید.
وی بیان داشت: یکی از مهمترین کارهایی که این کانون می تواند انجام دهد تنظیم دادخواست است که، از این طریق شرایط شکلی آن رعایت شده در نتیجه شاهد کاهش اطاله دادرسی خواهیم بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان