۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) در تابستان ۹۵
کد خبر: ۱۲۰۵۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شرط فارغ التحصیلی افراد برای شرکت در آزمون

برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) در تابستان ۹۵

دبیر شورای علوم پایه پزشکی،‌بهداشت و تخصصی وزارت بهداشت گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت بهداشت و هماهنگی با دانشگاههای علوم پزشکی و تقاضاهایی که از طرف این دانشگاهها مطرح شده است در صددیم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) را در تابستان ۹۵ برگزار شود.

برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) در تابستان ۹۵
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، دکتر جمشید حاجتی با اشاره به هماهنگی های انجام شده در خصوص برگزاری آزمون دکتری تخصصی سال آینده در تابستان 95 افزود مرحله کتبی این آزمون به صورت متمرکز و مشابه سالهای گذشته و مرحله مصاحبه آن توسط دانشگاه های پذیرنده در مناطق آمایشی اجرا می شود.

دکتر حاجتی با اشاره به اینکه در حال برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال94 هستیم و پذیرش آن هم در بهمن ماه انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: ظرفتیهایی که دانشگاه ها در بهمن ماه پذیرش نکرده اند، ظرفیتهای جدیدی که در دانشگاهها با مجوز شورای گسترش دانشگاهها بوجود آمده و مواردی که به دلیل نبود حدنصاب در پذیرفته شدگان آزمون سال 94 پذیرش نداشته ایم جملگی ظرفیتهای آزمون سال 95 را تشکیل می دهند که آن را مثل همیشه در نزدیکی زمان برگزاری آزمون اعلام خواهیم کرد.

دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در ادامه شرط فارغ التحصیلی افراد برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) را مورد توجه قرار داد و افزود: برای آزمون سال 95 مستندات کافی اعم از اینکه فرد تا پایان شهریور ماه برای شرکت در آزمون فارغ التحصیل می شود را مطالبه می کنیم.

وی افزود: چون بعضاً افراد در زمان آزمون نمی توانند فارغ التحصیل بشوند و این موضوع مشکلاتی را برای ظرفیت دانشگاهها بوجود می آورد، برای سرو سامان دادن به این موضوع دانشجویان باید مستندات کافی از طرف دانشگاه همچون استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده مربوطه را در تائید فارغ التحصیلی خود ارائه بکنند.

دکتر حاجتی در پایان زمان آزمون کتبی را براساس هماهنگی با مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اواخر تیر ماه یا اوایل مرداد ماه و مصاحبه آن را هم در نیمه شهریور اعلام کرد و افزود: در مورد امکان شرکت افراد مشمول در طرح نیروی انسانی در آزمون آینده بررسی هایی در دست انجام است و امیدواریم بتوانیم برای آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 95 یا 96 تسهیلات جدیدی فراهم بکنیم که به محض مشخص شدن آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان