۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین ۱۰۴ قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۱۱۹۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرهنگ دارایی:

۱۰۴ قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری ۷ قاچاقچی، ۷ توزیع کننده و ۹۰ خرده فروش موادمخدر در این استان خبر داد.

۱۰۴ قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در قزوین دستگیر شدند
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ غلامحسین دارایی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان روز گذشته(سه شنبه) در 4 اقدام اطلاعاتی 7 قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و از آنان 20 کیلو و 560 گرم انواع موادمخدر شامل 17 کیلو و 600 گرم تریاک، یک کیلوگرم سوخته تریاک، یک کیلوگرم حشیش، 590 گرم شیشه و 370 گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان قزوین روز گذشته(سه شنبه) طرح پاکسازی نقاط آلوده را اجرا و با دستگیری 50 خرده فروش و نگهدارنده موادمخدر در این شهرستان 786 گرم انواع مواد کشف و ضبط کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: با اجرای این طرح در شهرستان البرز نیز ماموران انتظامی این شهرستان 22 خرده فروش و نگهدارنده موادمخدر را دستگیر و 628 گرم انواع مواد شامل 501 گرم شیشه و 127 گرم سایر موادمخدر کشف و ضبط کردند.
سرهنگ دارایی افزود: همچنین ماموران انتظامی شهرستان تاکستان روز گذشته طرح دستگیری خرده فروشان و نگهدارندگان موادمخدر را اجرا و 9 نفر را دستگیر کردند.
وی دستگیری 7 خرده فروش و نگهدارنده مواد به همراه کشف 23 گرم انواع موادمخدر را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان آبیک برشمرد.
این مقام مسئول بیان داشت: در طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان آوج 7 نفر و شهرستان بوئین زهرا 2 نفر دستگیر شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان